س 29 اسفند 1402 ساعت 13:36

افتتاح ساختمان شماره دو دانشگاه پیام نور پاوه

افتتاح ساختمان شماره دو دانشگاه پیام نور پاوه

به گزارش سلام پاوه:همزمان با ششمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به پاوه،ساختمان شماره ۲ دانشگاه پیام نور این شهرستان روز سه شنبه با حضور مسئولان افتتاح شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در این مراسم گفت:این ساختمان در زمینی به مساحت شش هزار و ۲۵۰ […]

به گزارش سلام پاوه:همزمان با ششمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به پاوه،ساختمان شماره ۲ دانشگاه پیام نور این شهرستان روز سه شنبه با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در این مراسم گفت:این ساختمان در زمینی به مساحت شش هزار و ۲۵۰ متر مربع مساحت و زیربنای ۶۲۰ متر مربع در ۲ طبقه احداث شده است.

دکتر بهمن سعیدی پور افزود:برای احداث این ساختمان ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری هزینه شده است.

امام جمعه پاوه نیز در این مراسم با اشاره به برکات مادی و معنوی سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان، به جایگاه رهبری از دیدگاه اسلام و قرآن اشاره کرد و گفت:اگر رهبری واجدالشرایط باشد بعد از خدا و رسول خدا در جایگاه سوم است،که ما در جمهوری اسلامی ایران در سه مرحله جایگاه رهبری را آزمایش کردیم.

ماموستا قادری افزود:مرحله اول در نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی بود که حقیقتا اگر صبر و استقامت، شجاعت، پایمردی و جوانمردی و حکمت بنیانگذار جمهوری اسلامی نبود شکست نظام شاهنشاهی که تا دندان مسلح و قدرتی همچون امریکا او را حمایت می کرد، امکان پذیر نبود.

امام جمعه پاوه گفت:حضرت امام (ره) با صبر و استقامت و متانت مردم را حفظ کردند،وحدت را ایجاد و برقرار کرد و نظام ستم شاهی را مغلوب کردند.

وی گفت:اگر تاریخ را مطالعه کنیم خیلی از رهبران در طول تاریخ زحمت کشیدند ولی به نتیجه نرسیدند و در انقلابهای خود شکست خورده و به نتیجه نرسیدند چون قادر نبودند و نتوانستند وحدت بین مردم را حفظ کنند.

ماموستا قادری به نقش دوم رهبری اشاره کرد و گفت:در موضوع جنگ تحمیلی علیه کشورمان تنها صدام و عراق نبود بلکه صدام ابزار بود وغرب و شرق با تمام قدرت عراق و رژیم بعث را حمایت می کردند.

وی افزود:نقش رهبری بود که تمام اقوام و مذاهب از کرد، ترک، بلوچ، فارس، لر و …. یکدل و همصدا در کنارهم برای دفاع از ایران و انقلاب اسلامی تا پای جان جنگیدند و این انقلاب و نظام را حفظ کردند.

امام جمعه پاوه،نقش سوم رهبری را استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: مبارزه با استکبار و بخصوص امریکا طی چهار دهه اخیر یک امر مسلم برای ملت ایران بوده و نقش اساسی این مبارزه را رهبری به عهده داشته است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: هر مبارزه ای زکاتی دارد و زکات مبارزه با استکبار رنج تحریم، توطئه و … بوده است که ملت ایران این درد و رنج ها را برای به دست آوردن عزت و استقلال به جان خریده است.

ماموستا قادری افزود:این سه نقش رهبری در این سه دوره حساس برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و شخص مقام معظم رهبری در سال ۹۰ که به پاوه تشریف آوردند حقیقتا به مردم ما اعتماد، عزت، محبت وعمران و آبادانی به ارمغان آوردند.

فرماندار پاوه نیز با اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری گفت: در سفر معظم له ۳۲۷ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتبار برای ۶۷ طرح به شهرستان پاوه اختصاص داده شد که تاکنون ۶۳ طرح آن به طور کامل به بهره برداری رسیده است.

پرویز ایده پور افزود:چهار طرح باقی مانده نیز شامل ساختمان گروهان مرزی بخش باینگان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، راه ارتباطی مرزی دوآب به شیخ صله ثلاث باباجانی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد، احداث ساختمان کتابخانه عمومی شهر بانه وره با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و ساختمان مرکز بهداشتی درمانی تپه کوله شهر پاوه که به دلیل نبود زمین هنوز عملیات اجرایی آن شروع نشده است.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد

 

5 پاسخ برای “افتتاح ساختمان شماره دو دانشگاه پیام نور پاوه

  • ناشناس در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    سلام به نظر من این ساختمان هنوز کارش تمام نشده

  • سنندجی در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    پیام نورپاوه را آب برده سالهاست

  • جلالی در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    مگه پیام نورپاوه هنوز فعاله ؟؟؟؟

  • میرزایی در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    مگه دانشجو هم داره؟؟؟؟؟؟
    پیام نور پاوه ساختمان میخاد چکار
    راستی از حذف اساتیدبومی در پیام نورپاوه بگید

  • ناشناس در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    لااقل از خود ساختمان ۲ تا عکس میذاشتید!