س 29 اسفند 1402 ساعت 08:23

از مدیران برتر مدارس شهرستان پاوه تقدیر شد

از مدیران برتر مدارس شهرستان پاوه تقدیر شد

به گزارش سلام پاوه:در آیینی باحضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه از مدیران برتر مدارس تقدیر شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در آیینی باحضور مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش پاوه از مدیران برتر مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم شهرستان با اهداء لوح یادبود تقدیر به عمل آمد. براساس این گزارش […]

به گزارش سلام پاوه:در آیینی باحضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه از مدیران برتر مدارس تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در آیینی باحضور مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش پاوه از مدیران برتر مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم شهرستان با اهداء لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش در این آیین از محمدغریب کاری مدیر دبستان شهید باهنر، نیلوفر ذی نوری مدیر دبستان سعدی و بهمن امینی مدیر دبستان مطهری تجلیل شد.

همچنین از دلشاد پیاب،هارون اسلامی نیا و فرانک نجفی مدیر دبیرستان های متوسطه اول شهید بهشتی،شهدای ۲۰ خرداد و حضرت خدیجه و نیازی کرمی،نعیمه طبیب زاده،علاءالدین نجمی و سیداسعد احمدی مدیر هنرستان و دبیرستان های متوسطه دوم میرزاعبدالقادر،ابتکار، امام محمد غزالی و شهداء تقدیر شد.

گفتنی است ارزیابی عملکرد سه ماهه توسط کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه ملاک ارزیابی و رتبه بندی مدیران مدارس بود که در سال تحصیلی ۹۵/۹۶ در سه مرحله انجام شد.

6 پاسخ برای “از مدیران برتر مدارس شهرستان پاوه تقدیر شد

  • بهرامی در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    درود بر آقای نیازی کرمی. واقعا ایشون مدیر لایق و توانایی هست. من دو سال در مدرسه ایشون سرباز معلم بودم واقعا بهترین برخورد رو با بنده و سایر معلمین داشتن. برای ایشون آرزوی موفقیت دارم

  • شایسته در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    موفقیت دانش آموزان در کنکور دانشگاه ها و انتخاب مدیران و مربیان گرانقدر حاصل تلاش و ثمره مدیریت جناب آقای فتاحی می باشد. انشالله که مدیر فعلی آموزش و پرورش نیز ماننده آقای فتاحی موفق باشند.

  • رجمانی در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    ضمن عرض تبریک به همه این بزرگواران و آرزوی تداوم موفقیت های آنها، در خصوص جناب آقای هارون اسلامی نیا، به صورت ویژه، عرض می کنم که ایشان هم در تدریس و هم در مدیریت دارای توانایی بسیار بالایی هستند. امیدوارم در آینده نزدیک شاهد نقش بیشتر ایشان در مدیریت آموزش و پرورش منطقه باشیم.

  • مدیر ی در تاریخ مهر 25, 1396 گفت:

    درود بر مدیر لایق و شایسته آموزش و پرورش پاوه جناب آقای برزگرفرد
    این مدیر نخبه،مدیران نخبه را به خوبی شناسایی و تشویق می نماید.

    • معلم در تاریخ آبان 2, 1396 گفت:

      گمان نیه کم فلانی

  • بیان پیاب در تاریخ مهر 25, 1396 گفت:

    تشکر و قدر دانی از همه معلمین و مدیران دلسوز شهرستان- ارزوی سلامتی و طول عمر با عزت مخصوصا کاک دلشاد پیاب – موفق و مانا باشید