س 29 اسفند 1402 ساعت 08:06

دستگیری سارقان موتور سیکلت در پاوه

دستگیری سارقان موتور سیکلت در پاوه

به گزارش سلام پاوه:فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری سارقان موتورسیکلت و کشف ۴ فقره سرقت موتورسکلیت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمید رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در پی ارجاع یک فقره پرونده به دادخواهی یک نفر از شهروندان پاوه به این پلیس،مبنی بر موتورسکلیت وی مورد دستبرد […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری سارقان موتورسیکلت و کشف ۴ فقره سرقت موتورسکلیت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در پی ارجاع یک فقره پرونده به دادخواهی یک نفر از شهروندان پاوه به این پلیس،مبنی بر موتورسکلیت وی مورد دستبرد سارق و یا سارقین قرار گرفته است،شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار تیم مجربی از کارگاهان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام تحقیقات از شاکی و بررسی مجدد از محل سرقت توسط تیم پی جویی پرونده و تحقیقات از سارقین سابقه دار آغاز شد.

وی گفت:در عین حال،سارق هم برای سوخت گیری به یکی از جایگاههای سوخت شهرستان مراجعه کرده بود،که مشخص شد وی اهالی یکی از شهرستان های اطراف می باشد که پس از اطمینان از حضور این شخص در شهرستان توسط پلیس آگاهی پاوه طی یک عملیات ضربتی سارق دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ ملکی ادامه داد:در انجام تحقیقات اولیه از وی ، منکر ارتکاب سرقت گردید که تیم پی جویی پرونده دامنه تحقیقات را گسترش داده و با ارائه شواهد و مستندات متقن و غیر قابل انکار ، به چندین فقره سرقت موتورسیکلت در یک ماه اخیر با همدستی اشخاصی با هویت های معلوم اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی پاوه گفت:پس از شناسایی منزل و مخفیگاه سایر همدستان وی که در چند نقطه از سطح استان سکونت داشتند،طی یک عملیات ، همدستان وی را که اهل و ساکن شهرستانهای اطراف بودند با اخذ نیابت قضایی دستگیر شدند.

وی گفت:موتور سیکلتهای مسروقه نیز با وجود آنکه اقدام به مخدوش نمودن پلاک آنها کرده بودند، شناسایی و سارقان پس از تحقیفات و اعتراف با قرار مناسب از طریق مرجع قضایی روانه زندان گردیدند.

وی در پایان با تاکید بر ایجاد حفاظ ایمنی برای تجهیزات و یا هر نوع وسیله دیگری، از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را جدی گرفته و با رعایت موارد امنیتی زمینه سرقت را از سارقان سلب کنند.

 

3 پاسخ برای “دستگیری سارقان موتور سیکلت در پاوه

  • ن م در تاریخ مهر 25, 1396 گفت:

    با تشکر وسپاس از نیروی انتظامی لازم به یاد آوریست که بگم الحمدلله شهر ما دزد نداره

  • زاولی در تاریخ مهر 25, 1396 گفت:

    سپاس و خسته نباشید

  • شاهو در تاریخ مهر 24, 1396 گفت:

    با سپاس از عزیزان نیروی انتظامی خواهشن دست این دزدان بی خانواده که از شهرهای اطراف همچون ج و ک و ر میان و در این شهر پاک و با فرهنگ دزدی میکنند رو برخورد قاطع نمایند موفق باشید سپاس کاک فرهاد