س 29 اسفند 1402 ساعت 06:27

مسئول کشته و زخمی های تصادفات جاده چورژی کیست؟/ لزوم ورود نماینده اورامانات به این موضوع

مسئول کشته و زخمی های تصادفات جاده چورژی کیست؟/ لزوم ورود نماینده اورامانات به این موضوع

به گزارش سلام پاوه: دکتر عادل رمضانی از شهروندان این منطقه در یادداشتی کوتاه نوشته است : تکرار حوادث و تصادفات دلخراش جاده ای، در سه کیلومتر ابتدای روستای چورژی، همیشه دل مردم این ناحیه را که شاهد آن هستند به درد آورده و خانواده های زیادی را داغ دار کرده است. سال گذشته بود که […]

به گزارش سلام پاوه: دکتر عادل رمضانی از شهروندان این منطقه در یادداشتی کوتاه نوشته است : تکرار حوادث و تصادفات دلخراش جاده ای، در سه کیلومتر ابتدای روستای چورژی، همیشه دل مردم این ناحیه را که شاهد آن هستند به درد آورده و خانواده های زیادی را داغ دار کرده است.عادل رمضانی

سال گذشته بود که خبر فوت یک معلم دلسوز در عین ناباوری در این مسیر باعث بهت و اندوه حاضران شد. تصادفی که یک سرعت گیر می توانست مانع وقوع آن شود. تصادفات متعدد خسارات مالی و جانی این سه کیلومتر جاده در یک دهه گذشته غیر قابل باور است.

در این چند روز هم متاسفانه بار دیگر ما شاهد یک حادثه دلخراش بودیم که بار دیگر این زخمه کهنه برایمان تازه شد.که آرزوی سلامتی برای حادثه دیده را داریم.

براستی مقصر این حوادث کیست؟
در ردیف اول باید گفت مسئولین اداره راه. چرا که میتوانستند با اقدامات کارشناسانه و به موقع جلوی این حوادث را بگیرند. پس از مکاتبات فراوان نهایت اقدامی که انجام داده اند نصب سرعت گیرهای غیر استاندارد بوده که بیشتر باعث تنش شده است تا راه حل. اما در چند نقطه با اقدامات پیشگیرانه انصافا باعث کاهش حوادث شده اند.اما کافی نبوده است .
در ردیف دوم خود رانندگان هستند که با عدم رعایت سرعت مطمئنه باعث بروز تصادف میشوند.

در ردیف سوم عدم توجه عابرین در هنگام عبور از عرض خیابان است.
.

ما از شما عزیزان خواهشمندیم با یک اقدام به موقع و کارشناسانه مانع از تکرار این حوادث دلخراش شوید.

 

تصویری از تصادف مرگبار یکی از فرهنگیان خوش نام مرحوم رایزن که پارسال در همین مسیر منجر به فوت این عزیز شد.

 

تصاویری از تصادف ها روزمره در این مسیر

 

گوشه هایی از تصادفات در این محور

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بدون شک راه ها و مناسب سازی آنها جزء اولین گامها برای توسعه و آبادانی یک منطقه و بخصوص توسعه مقوله گردشگری است با نگاهی به فعالیت نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی مشاهده می شود که وی نگاه ویژه ای به مقوله راه ها دارد و اقدامات قابل توجهی در این باره بخصوص در مناطق ثلاث باباجانی و جوانرود انجام داده است که برای نمونه با استناد به کانال اطلاع رسانی وی باید گفت :طی بازدیدهای مکرر شهاب نادری نماینده اورامانات بهمراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان بعد از سالها محور ثلاث به چم زرشک به طول ۱۲ کیلومتر آسفالت شد.

❇️ بازدید شهاب نادری نماینده اورامانات بهمراه مهندس شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان از وضعیت عملیات راهسازی محور جوانرود- ثلاث باباجانی(پل زمکان- قلقله) ?روز ١۶ شهریور ٩۶- ثلاث

شهاب نادری راههای اورامانات

طی بازدیدهای مکرر شهاب نادری نماینده اورامانات بهمراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان بعد از سالها محور ثلاث به چم زرشک به طول ۱۲ کیلومتر آسفالت شد.

طی بازدیدهای مکرر شهاب نادری نماینده اورامانات بهمراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان بعد از سالها محور ثلاث به چم زرشک به طول ۱۲ کیلومتر آسفالت شد.

طی بازدید هفته گذشته شهاب نادری نماینده اورامانات از محور خاکی روستای قوری قلعه و قول مساعد ایشان مبنی اجرای آسفالت جاده این روستا،امروز ۲۳ مهر عملیات آسفالت این محور آغاز شد.

اما یک حقیقت مشهود این است که متاسفانه تا به حال برای راههای شهرستان پاوه شاهد اقدام در خور و قابل توجهی نبوده ایم . راههای مرگباری که از نوسود و نودشه گرفته تا همین سه راهی چورژی و دره بیان کانون حادثه و تصادف شده است . بهرحال از نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی انتظار این است که با بازدید از این جاده و رایزنی های لازم اعتبارات و فشارهای لازم را برای بهسازی و توسعه این جاده های مرگبار داشته باشد . تا به یاری خداوند و تلاش مسئولان دیگر شاهد هیچ حادثه ای در این محور نباشیم.

 

یک پاسخ برای “مسئول کشته و زخمی های تصادفات جاده چورژی کیست؟/ لزوم ورود نماینده اورامانات به این موضوع

  • راننده در تاریخ مهر 24, 1396 گفت:

    سلام اداره راه مقصر است در شمشیر دست اندازی نزدیک دبیرستان درست نموده در زمانی که به کرمانشاه می روید در زمان بارندگی برف همه ماشین ها می مانند توقف می کنند در باینگان بعضی از جا ها که مشکل داشت برطرف نموده اند و بعضی از جاها نیاز به اسفالت و اضافه جاده را دارد ۳۰ متری پایین تر ازقهوه خانه جوهر ساتیاری در خواست میشود برطرف نمایید