ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:32

دو خبر کوتاه از بخش نوسود شهرستان پاوه

دو خبر کوتاه از بخش نوسود شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛ساختمان کلانتری شهر مرزی نوسود امروز افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر و زیربنای ۳۸۹ مترمربع احداث شده است. سرهنگ ملکی افزود: برای احداث این ساختمان که اعتبار آن […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛ساختمان کلانتری شهر مرزی نوسود امروز افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر و زیربنای ۳۸۹ مترمربع احداث شده است.
سرهنگ ملکی افزود: برای احداث این ساختمان که اعتبار آن از محل سفر مقام معظم رهبری به شهرستان تأمین شده ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه است.
کمک ۵۰ میلیون ریالی خیر نوسودی به دانش آموزان بی بضاعت
به گزارش سلام پاوه : خیر نیک اندیش نوسودی با حضور در دفتر رئیس اداره به ده نفر دانش آموزان بی بضاعت مبلغ ۵۰ میلیون ریالی اهداء نمود .

منصور وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از این عمل خداپسندانه ، تقویت فرهنگ تعاون و نوع دوستی را در جامعه ضروری برشمرد .

وی اظهار امیدواری کرد در طی سال تحصیلی ، با شناسایی و دعوت از خیرین و جلب مشارکت مادی و معنوی آنان در جهت کمک به دنش آموزان نیازمند گامهایی مؤثری برداشته شوند و شاهد رشد و گسترش روحیه تعاون و همکاری در سطح منطقه بیش از گذشته باشیم .

یک پاسخ برای “دو خبر کوتاه از بخش نوسود شهرستان پاوه

  • اسمان شهرمن در تاریخ مهر 21, 1396 گفت:

    جناب حاج آقای ملکی فرمانده گرامی نیرو انتظامی افتتاح ساحتمان ( **آسایش وامنیت **)بر سبز پوشان وطن مبارک باد پیروزوموفق باشید