پ 30 فروردین 1403 ساعت 13:59

همایش تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری باینگان برگزار شد/عکس

همایش تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری باینگان برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:همایش تجلیل از دانش آموزان برتر در مسابقات فرهنگی و هنری،قرآنی و طرح نور آموزش و پرورش منطقه باینگان در سالن اجتماعات شهر بانه وره برگزارگردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که با حضور امام جمعه بانه وره،ریاست اداره،معاونین آموزشی و پرورشی،کارشناسان،شورای اسلامی شهر بانه وره،اولیای دانش آموزان،مدیران مقاطع مختلف […]

به گزارش سلام پاوه:همایش تجلیل از دانش آموزان برتر در مسابقات فرهنگی و هنری،قرآنی و طرح نور آموزش و پرورش منطقه باینگان در سالن اجتماعات شهر بانه وره برگزارگردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که با حضور امام جمعه بانه وره،ریاست اداره،معاونین آموزشی و پرورشی،کارشناسان،شورای اسلامی شهر بانه وره،اولیای دانش آموزان،مدیران مقاطع مختلف تحصیلی باینگان و بانه ورهبرگزار شد،از ۱۴۸ دانش آموز برتر مسابقات فرهنگی و قرآنی مراحل آموزشگاهی،استانی و کشوری تقدیر به عمل آمد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در سخنانی موفقیت دانش آموزان در رشته های مختلف را به آنان تبریک گفت،و در ادامه با طرح  این سوال از دانش آموزان که موفقیت چیست؟و چگونه می توان به موفقیت دست پیدا کرد؟افزود:با تلاش و کوشش و صبر و پشتکار و دوری از تنبلی و سستی می توان به موفقیت دست پیدا کرد.

حبیب اله مستوفی افزود:دانش آموز باید جوینده و تشنه کسب علم و دانش باشد و این از خصلت های یک دانش آموز موفق است.چرا که دانش آموزان از تجربه گذشتگان بی نیاز نبوده و نباید نسبت به آن بی اعتنا باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از دانش آموزان درخواست نمود که در کنار درس و تحصیل؛سعی کنند آموزش و مهارتی را یاد گرفته  و به رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش  بی توجه نباشند.

ملا عباس محمودی امام جمعه بانه وره طی سخنانی در مورد آموزش قرآن و اهمیت آن در زندگی،با استناد به آیاتی گفت:قرآن نباید مهجور و در کتابخانه ها محبوس شود.

وی در ادامه افزود:توجه به مسائل فرهنگی لازم و ضروری بوده و هنر باید اصیل،بومی و مطابق با ارزش ها و هنجارهای جامعه باشد.

در ادامه برنامه لقمان محمودی معاون پرورشی و فرهنگی اداره از تلاش همه همکاران و مربیان و مدیران تقدیر نمود و خواستار توجه بیشتر اولیا و دانش آمو زان به مسائل قرآنی شد.

پایان بخش برنامه ها اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه  دخترانه عصمت و اهدا جایزه و لوح تقدیر به دانش آموزان بود.