ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:40

طنین زنگ جشن عاطفه ها در مدارس منطقه نوسود به صدا در آمد

طنین زنگ جشن عاطفه ها در مدارس منطقه نوسود به صدا در آمد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش جشن عاطفه را جشنی با ارزش برای تقسیم شادی ها دانست که می توان با استفاده از این فرصت لبخند را جایگزین اشک های با ارزش دانش آموزان نیازمند کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه، همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در واحد های […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش جشن عاطفه را جشنی با ارزش برای تقسیم شادی ها دانست که می توان با استفاده از این فرصت لبخند را جایگزین اشک های با ارزش دانش آموزان نیازمند کرد.

جشن عاطفه ها

به گزارش خبرنگار سلام پاوه، همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در واحد های آموزشی منطقه نوسود و به صورت نمادین در دبستان امام محمد غزالی برگزار شد .

منصور وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود هدف از برگزاری این جشن را تقویت فرهنگ تعامل و همکاری در جامعه و گسترش تعاون و حس نوع دوستی در مدارس عنوان کرد.

وی جشن عاطفه را جشنی با ارزش برای تقسیم شادی ها دانست که می توان با استفاده از این فرصت لبخند را جایگزین اشک های با ارزشمند دانش آموزان نیازمند کرد .

 رئیس اداره آموزش و پرورش بیان داشت در دین مبین اسلام بر کمک به افراد بی بضاعت به صورت مکرر توصیه و تاًکید شده است و افراد متمکن وظیفه دارند به همنوعان نیازمند خود کمک نمایند وهابی در بخش پایان سخنانان خود از دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه نام برد و بر آراسته نمودن آنها به فضایل اخلاقی و فرهنگ نوع دوستی و دستگیری از نیازمندان توصیه و تاًکید کرد.

جشن عاطفه ها