پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:42

طرح معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز ۳ ماه به تعویق افتاد/ معاینه فنی سیفی پاوه آماده ارائه خدمات

طرح معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز ۳ ماه به تعویق افتاد/ معاینه فنی سیفی پاوه آماده ارائه خدمات

به گزارش سلام پاوه: مدیر اجرایی معاینه فنی سراسر کشور: با توجه به نبود زیرساخت های لازم برای اجرای مصوبه دولت درخصوص خودروهای دوگانه سوز بالای ۶ سال عمر این مصوبه برای شش ماه به تعویق می افتد. سعید قیصر افزود:هم اکنون در تهران بیش از ۱ میلیون خودروی دوگانه سوز و در کل کشور حدود ۴ میلیون […]

به گزارش سلام پاوه: مدیر اجرایی معاینه فنی سراسر کشور: با توجه به نبود زیرساخت های لازم برای اجرای مصوبه دولت درخصوص خودروهای دوگانه سوز بالای ۶ سال عمر این مصوبه برای شش ماه به تعویق می افتد.معاینه فنی سیفی

سعید قیصر افزود:هم اکنون در تهران بیش از ۱ میلیون خودروی دوگانه سوز و در کل کشور حدود ۴ میلیون خودروی دوگانه سوز وجود دارد که فقط ۱۸ مرکز تست های لازم برای خودروهای دوگانه سوز را انجام می دهند.

وی گفت:براساس مصوبه هیئت وزیران مقرر شد خودروهای بالای ۶ سال سن علاوه بر معاینه فنی عادی،تست هیدروایستاتیک که مخصوص مخزن گاز سی ان جی این خودروهاست نیز انجام شود اما با توجه به اینکه زیرساخت های لازم برای اجرای این مصوبه فعلاً وجود ندارد دارندگان خودروهای دوگانه سوز می توانند در مرحله معاینه فنی عادی پذیرش شوند و سپس سه ماه فرصت دارند تا با مراجعه به مراکز تست هیدرواستاتیک معاینه مورد نظر را تهیه کنند.

قیصر با بیان اینکه هزینه تست هیدرواستاتیک ۶۲ هزار تومان است افزود:صاحبان خودروهای دوگانه سوز در صورت مواجهه با هرگونه تخلفی می توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ۶۹۹۸۲ با مرکز مدیریت معاینه فنی کشور در تماس باشند.همچنین برای مشاهده آدرس های این مراکز نیز باید به سایت سیمفا مراجعه کنند.

وی گفت:​درحال حاضر ۱۸ مرکز در کل کشور و ۲ مرکز در استان تهران این تست را انجام می دهند اما در تلاش هستیم تا پایان سال این مراکز را تا ۴۰ مرکز در سراسر کشور افزایش دهیم.

وی در مورد خودروهای گازسوزی که به صورت کاربری و غیرقانونی دوگانه سوز شده اند افزود:از آبانماه به خودروهایی که به صورت غیرقانونی و در تعمیرگاه های غیرمجاز دوگانه سوز شده اند معاینه فنی داده نمی شود و صاحبان آنها باید برای حل این موضوع به مراجع قانونی مراجعه کنند.

گفتنی است تعدادی از همشهریان از پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه درخواست پیگیری این موضوع را داشتند که در این باره مدیراجرائی مرکز معاینه فنی سیفی پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : پس از تعویق طرح معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز در پاوه مرکز معاینه فنی سیفی پاوه امادگی خود را جهت صدور برگه معاینه فنی خودرو های دوگانه سوز را به همشهریان عزیز اعلام می کند.

یاسر سیفی افزود : همشهریان می توانند با مراجعه به این مرکز علاوه بر خدمات معاینه فنی از دیگر خدمات و سرویس دهی خودروها بهره مند شوند.

 

یک پاسخ برای “طرح معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز ۳ ماه به تعویق افتاد/ معاینه فنی سیفی پاوه آماده ارائه خدمات

  • ناشناس در تاریخ مهر 19, 1396 گفت:

    ادرس مرکز معاینه فنی خودرو سیفی:
    پاوه_پایین تر تر از صداوسیما_جاده تالار شادی هورامان_مرکز معاینه فنی خودرو سیفی.