پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:47

فرماندار پاوه:نیروی انتظامی پرچمدار امنیت عمومی کشور است/عکس

فرماندار پاوه:نیروی انتظامی پرچمدار امنیت عمومی کشور است/عکس

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه،نیروی انتظامی را پرچمدار امنیت عمومی کشور دانست که در تمامی امور زندگی مردم تأثیرگذار است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پاوه،نیروی انتظامی را پرچمدار امنیت عمومی کشور دانست و با اشاره به […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه،نیروی انتظامی را پرچمدار امنیت عمومی کشور دانست که در تمامی امور زندگی مردم تأثیرگذار است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پاوه،نیروی انتظامی را پرچمدار امنیت عمومی کشور دانست و با اشاره به نقش و تأثیرگذاری این نیرو در زندگی روز مره مردم افزود:ناجا یکی از سازمانهایی است که در تمامی امور زندگی مردم بسیار تأثیرگذار است.

وی اضافه کرد:علاوه بر ایجاد نظم و امنیت در داخل کشور و فراهم کردن آرامش برای زندگی مردم، نیروی انتظامی رسالت مهم حفاظت از مرزهای کشور را نیز بر عهده دارد.

وی به نقش و رسالت نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: وجود نیروهای مسلح فقط برای جنگ نیست بلکه این نیروها برای توازن، صلح و پایداری و ایجاد امنیت ایفای نقش می کنند.

ایده پور،برگزاری مانورهای نظامی مشترک در نقاط مختلف جهان در زمان صلح و آرامش را مؤید این ادعا دانست و گفت: برگزاری این رزمایش ها برای نشان دادن توان دفاعی و بازدارندگی است نه جنگ و تهاجم.

فرماندار پاوه با اشاره به اتحاد کشورهای اروپایی و از بین بردن مرزهای جغرافیایی در بین این کشورها افزود: متأسفانه امروز شاهد ایجاد و احداث دیوار بین مردم یک کشور در عراق هستیم که فقط بوی تجزیه و تفرقه می دهد.

وی با بیان اینکه تجزیه عراق به هیچ عنوان به نفع مردم کردستان نیست، گفت: تجزیه کشورها و اختلاف مذاهب و اقوام همواره از مهمترین برنامه های استکبار در خاورمیانه بوده است.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی و هنگ مرزی و پرسنل این نیرو با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت و ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد

یک پاسخ برای “فرماندار پاوه:نیروی انتظامی پرچمدار امنیت عمومی کشور است/عکس

  • ستار ه هورامان در تاریخ مهر 17, 1396 گفت:

    سلام وسپاس بر تمامی برادران نظامی بادرایت وشجاع ***هفته نیروی انتظامی بر سبز پوشان مبارک باد ***