پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 21:44

توزیع بروشور با موضوع فرهنگ ترافیک در پاوه /تصاویر

توزیع بروشور با موضوع فرهنگ ترافیک در پاوه /تصاویر

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته نیروی انتظامی،پلیس راهورشهرستان پاوه اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی در خصوص فرهنگ ترافیک دربین مردم و رانندگان این شهر کرد. رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه در این باره به خبرنگار سلام پاوه گفت: ارتقای سطح دانش و فرهنگ ترافیک و آشنایی بیشتر شهروندان با رفت و آمدهای […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته نیروی انتظامی،پلیس راهورشهرستان پاوه اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی در خصوص فرهنگ ترافیک دربین مردم و رانندگان این شهر کرد.

سروان عبدی

رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه در این باره به خبرنگار سلام پاوه گفت: ارتقای سطح دانش و فرهنگ ترافیک و آشنایی بیشتر شهروندان با رفت و آمدهای دانش آموزان از خانه تا مدرسه از عناوین مهم در این بروشور است.

سروان عبدی افزود: این بروشور با عنوان نقش خانواده در آموزش فرهنگ ترافیک و با نکاتی درباره عبور و مرور دانش آموزان و سرویس مدارس می باشد که در قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه رسانه ها می توانند نقش بسزایی در بالابردن فرهنگ ترافیکی داشته باشند گفت: آموزش به مردم و خصوصا کودکان از طریق رسانه ها نقش بسیار موثری را در بالا بردن فرهنگ ترافیکی دارد.

گفتنی است توزیع بروشور رعایت فاصله های طولی مجاز در رانندگی و با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه ، توسط نیروی انتظامی شهرستان نیز از دیگر برنامه هایی بود که در آغاز هفته نیروی انتظامی در پاوه انجام شد.