پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:26

آموزش و پرورش منطقه نوسود حائز رتبه اول استانی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی شد

آموزش و پرورش منطقه نوسود حائز رتبه اول استانی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی شد

به گزارش سلام پاوه :منصور وهابی اعلام کرد : اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود و پاوه مشترکاً رتبه اول استانی را درنتایج پیشرفت تحصیلی دوره  ابتدایی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ کسب نمودند. رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آموزگاران محترم در مدارس […]

به گزارش سلام پاوه :منصور وهابی اعلام کرد : اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود و پاوه مشترکاً رتبه اول استانی را درنتایج پیشرفت تحصیلی دوره  ابتدایی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ کسب نمودند.
منصور وهابی
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آموزگاران محترم در مدارس شهری و روستایی یکی از شاخص های مهم استانی و منطقه ای را در دوره ابتدایی بحث نرخ ارتقاء و و تکرار پایه و هم چنین نتایج درصد پیشرفت تحصیلی عنوان کرد.

منصور وهابی با اشاره به کسب رتبه اول استانی درنتایج پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی توسط آموزش و پرورش نوسود افزود : تلاش و جدیت همکاران را در توجه به آموزش دانش آموزان دوره ابتدایی، شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها و تلاش در جهت رفع نقاط ضعف موجود در طی سال تحصیلی ، تشکیل کمیته های پیشرفت تحصیلی با همکاری سرگروه های آموزشی و بازدید مستمر همکاران اداری از مدارس و تلاش این اداره در راستای شناسایی اولیائ بی سواد خاصتاً در روستاها و برگزاری کلاس های آموزشی به منظور با سواد نمودن آنان ، برگزاری جلسات مستمر با اولیائ دانش آموزان ابتدایی و بعضاً برگزاری کارگاه ها ی آموزی را از عوامل موثر در موفقیت این اداره در حوزه ابتدایی عنوان کرد .

وی از ساماندهی تعداد ۶۳۵ دانش آموزان ابتدایی پسر و دختر در قالب ۴۲ کلاس درس در منطقه با نیرو های انسانی زبده و توانمند در منطقه خبر داد .