ج 31 فروردین 1403 ساعت 09:07

سمینار تغذیه در دوران بازنشستگی و سالمندی در پاوه برگزار شد

سمینار تغذیه در دوران بازنشستگی و سالمندی در پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته ملی سالمند صبح امروز سمینار یک روزه تغذیه در دوران بازنشستگی و سالمندی در پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان پاوه با همکاری ادارات بهزیستی ،کمیته امداد امام خمینی(ره)، ارشاد اسلامی و کانون باز نشستگان شبکه بهداشت و درمان […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته ملی سالمند صبح امروز سمینار یک روزه تغذیه در دوران بازنشستگی و سالمندی در پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان پاوه با همکاری ادارات بهزیستی ،کمیته امداد امام خمینی(ره)، ارشاد اسلامی و کانون باز نشستگان شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته ملی سالمند و به منظور ترویج تغذیه مناسب برای بازنشستگان با هدف ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماریها صبح امروز در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه سمینار یک روزه تغذیه در دوران بازنشستگی و سالمندی سطح شهرستان پاوه برگزار نمود .سمینار تغذیه

در این همایش رئیس مرکز بهداشت و درمان پاوه با تبریک هفته سالمند به بیان جایگاه سالمند در اسلام و لزوم احترام به این قشر پرداخت.

هوشیار بهشتی زاده ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه بیماری های دیابت و فشار خون به معرفی  اقدامات بهداشتی که در مراکز و خانه های بهداشت تحت پوشش مرکز بهداشت پاوه به صورت رایگان جهت سالمندان انجام می گیرد پرداخت.

در ادامه هانا فهیمی کارشناس تغذیه  این مرکز در زمینه تغذیه مناسب برای بازنشستگان با هدف ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماریها نکاتی را ارائه داد. و در پایان از سوی اداره بهزیستی پاوه هدایایی به سالمندان تقدیم شد.

لازم به ذکر است در ابتدای این همایش و با تدابیر در نظر گرفته از سوی واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت پاوه در بدو ورود شرکت کنندگان جهت کلیه حضار فشار خون اندازه گیری شد و مکمل ویتامین د۳ به منظور پیشگیری از پوکی استخوان در بین آنان توزیع گردید.

گفتنی است همزمان با روز جهانی سالمند، چهارم تا دهم مهر هر سال، به عنوان هفته ملی سالمندان نامگذاری شده است.

 

سمینار تغذیه

 

سمینار تغذیه

یک پاسخ برای “سمینار تغذیه در دوران بازنشستگی و سالمندی در پاوه برگزار شد

  • نوید در تاریخ شهریور 9, 1399 گفت:

    چطوری میتونم از خانم دکتر وقت بگیرم؟