س 28 فروردین 1403 ساعت 08:46

قاتل دامدار پاوه ای توسط پلیس روانسر شناسایی و دستگیر شد

قاتل دامدار پاوه ای توسط پلیس روانسر شناسایی و دستگیر شد

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان روانسر گفت: قاتل؛ دامدار پاوه ای با درایت و تیزبینی پلیس شهرستان روانسر در دام قانون گرفتار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : محمد قنبری فرمانده انتظامی شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار سراب روانسر پرده از قتل دامدار پاوه برداشت و افزود: بعد از […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان روانسر گفت: قاتل؛ دامدار پاوه ای با درایت و تیزبینی پلیس شهرستان روانسر در دام قانون گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : محمد قنبری فرمانده انتظامی شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار سراب روانسر پرده از قتل دامدار پاوه برداشت و افزود: بعد از مرگ مشکوک دامدار پاوه در بخش کوزران استان کرمانشاه و سرنخ های به دست آمده از مورد مشکوک در شهرستان روانسر موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروهای این شهرستان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه پلیس آگاهی روانسر با تحقیقات و پیگیری های به عمل آمده و با استفاده از روش های خاص پلیسی وتلاش های شبانه روزی خود درنهایت موفق به شناسایی قاتل شد، اظهار کرد:یک فرد اهل شهرستان پاوه که دارای تعدادی احشام، نزد یک چوپان در شهرستان روانسر بوده است، در چند روز گذشته طی یک تماس تلفنی از سوی قاتل از منزل خارج می شود.

قاتل بدلیل اختلاف مالی، مقتول را به بهانه تسویه حساب به شهرستان روانسر و بعد در مسیر بخش ماهیدشت به کوزران و با سلاح شکاری مورد هدف قرار می دهد.

وی گفت: خودروی این شخص هم که آغشته به خون بوده است در دولت آباد کرمانشاه پیدا می شود.

قنبری با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جرم به استان همجوار سنندج فرار خواهد کرد افزود: پلیس شهرستان روانسر با استفاده از سرنخ های به دست آمده توانست هویت قاتل که اهل روستاهای بخش مرکزی شهرستان روانسر است و معامله شخصی با مقتول داشت را شناسایی و دستگیر کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان روانسر در ادامه تصریح داشت: با توجه به اینکه محل قتل در حوزه استحفاظی پلیس شهرستان نبود پرونده در صلاحیت دادگاه استان قرار گرفت و قاتل با قرار قانونی روانه زندان شد.

گفتنی است مقتول مرحوم مهران علی نژاد اهل روستای دوریسان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه می باشد .

تصویر مرحوم مهران علی نژاد و مراسم خاکسپاری این عزیز

یک پاسخ برای “قاتل دامدار پاوه ای توسط پلیس روانسر شناسایی و دستگیر شد

  • سیاوش قادری در تاریخ مهر 12, 1396 گفت:

    پرسه و سه رو خوشی خوم آراسته ی بنه ماله ی دل سوتاوی ده که م. خوای گه وره به به هشتی به رین دل شادی بکات.