ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:10

باید به وضعیت معیشتی معلمان توجه ویژه ای شود

باید به وضعیت معیشتی معلمان توجه ویژه ای شود

به گزارش سلام پاوه:نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:یکی از مهمترین ارکان آموزش و پرورش معلمان هستند و باید به وضعیت معیشتی آنان توجه ویژه صورت گیرد و منزلت اجتماعی آنان ارتقا یابد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:شهاب نادری روز دوشنبه در نشست با فرهنگیان شهرستان روانسر […]

به گزارش سلام پاوه:نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:یکی از مهمترین ارکان آموزش و پرورش معلمان هستند و باید به وضعیت معیشتی آنان توجه ویژه صورت گیرد و منزلت اجتماعی آنان ارتقا یابد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:شهاب نادری روز دوشنبه در نشست با فرهنگیان شهرستان روانسر افزود:آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت جوامع است و اگر مشکل آموزش و پرورش برطرف شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی اظهار کرد:تا زمانی که معلمان دغدغه معیشت داشته باشند در انجام رسالت خویش با مشکل مواجه خواهند شد.

نادری ادامه داد:کم توجهی به دانش آموزان در جامعه تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت و علم آموزی باید در شهرستان به صورت جدی از سوی مسئولان ذیربط پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی و بافت فرسوده مدارس مهمترین مشکلات حوزه آموزش و پرورش منطقه اورامانات است،افزود:منطقه اورامانات دارای استعدادهای فراوانی است که کسب رتبه های برتر استانی و کشوری نشان از این موضوع بوده و دانش آموزان باید با همت و پشت کار آینده خود را بسازند.

نادری با اشاره به لزوم توسعه فضاها و امکانات آموزشی این شهرستان اضافه کرد:همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی برای این منظور ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز به مشکلات این نهاد اشاره کرد و افزود:کمبود تجهیزات کارگاهی هنرستانها،نبود اعتبار لازم برای طرح ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی و مشکلات مالی خوابگاهای دانش آموزی از مهمترین مشکلات این حوزه است.

عثمان ویسی افزود:هم اکنون ۵۰ درصد مدارس شهرستان روانسر فرسوده است و کلاس های درس ۳۰ مدرسه روانسر در کانکس تشکیل می شود.

5 پاسخ برای “باید به وضعیت معیشتی معلمان توجه ویژه ای شود

  • معلم در تاریخ مهر 12, 1396 گفت:

    انتخاب های جناب نادری بی نقص و خداپسندانه است
    با کسی تعارف ندارد،هر فرد بیمار و مریض احوال و ناتوان را کنار می زند.
    به دنبال اصلاح امور و خیر و صلاح معلمان وجامعه است.
    واقعاً جامعه معلمان ممنون و سپاسگذار ایشان هستند برای کل موارد.
    جناب آقای نادری انصافا شما در عمل اصلا به فکر معلمان هستید و در ابتدا هم بودید.
    حق نگهدارت باد ای نماینده به تمام معنا.

  • دانش آموز در تاریخ مهر 11, 1396 گفت:

    راستی این تعاریف به چه اهدافی است از خدا بترسید….

  • امینی در تاریخ مهر 10, 1396 گفت:

    جناب آقای نادری انصافا شما در عمال اصلا به فکر معلمان نیستید و در ابتدا هم نبودید.
    باید قبول کنید که در اورامانات معلمین را به عنوان ابزار توفیق انتخابات می نگرید.اگر شان و شخصیت معلم برایتان مهم است حرفی بزنید که در توانتان باشد.معیشت معلم به دست شما اصلاح نمیشه اما جنابعالی می توانید لستر سازی کنید و روان معلمان را آسوده تر نمایید.انتخاب مدیری دلسوز و با توان مدیریتی کافی آموزش و پرورش پاوه را از بحران در می آورد همان کاری که حاج داوود در جوانرود کرد.فرهنگیان و خانواده های جوانرودی تا ابد مدیون این مدیر توانمندند اما پاوه را آب برد و مدیر نا کارامدش را خواب

  • پاوه ای اصل در تاریخ مهر 10, 1396 گفت:

    درود و هزاران درود نثارت باد ای بزرگ مرد.
    ای مرد مردان.
    ای دلیر مرد
    ای شجاع و بی باک
    ای یاور مظلومان
    ای دشمن کج رفتاران
    ای نماینده مردم منطقه پاوه و اورامانات اصیل
    شهاب نادری عزیز و ارجمند.

  • محمد در تاریخ مهر 10, 1396 گفت:

    کاملا مشخصه که شده اونم چه توجهی !! مخصوصا در کردار .نمونه عینی حق مرزی فرهنگیان شهر پاوه و ثلاث که بیشتر از چهار ساله پایمال میشه .دوصد گفتار چون یک کردار نیست.