11 Comments

  1. 10

    نگار

    سلام
    در جواب کارمند فوریتها خواستم بگم که من خودم یک بار گرفتار بودم واسه کمک با فوریتها تماس گرفتم هر چند میفرمایید مکالمه ها ضبط میشن ولی بفرمایید حذف هم میشن کلی حرف زدم اما فرمودید فعلا ماموریت رفتن مگه نیم ساعتی صبرکنید خوب شد که ما همسایه بودیم ودیدیم…

    پاسخ دادن
    1. 10.1

      ناشناس

      سلام در جواب شما باید بگم هیچ کس حتی ریس فوریتای استان نمیتونه مکالماتو حذف کنه و کاملا ضبط و ذخیره میشه حتی مکالمات سالهای قبل.

      پاسخ دادن
  2. 9

    حسین

    ضمن تشکر از سایت خوبتون
    جا داره همینجا از پرسنل ۱۱۵ پاوه کمال تشکر رو بکنم
    من چندین بار مریض داشتم انصافا نهایت زحمت رو برای مریض میکشند خداوند بهشون اجر بده بهر حال بعضی چیزا دست اینها نیست و محدودیت قانونی دارن و گرنه اینا دوس دارن همزمان چند کد فعال وجود داشته باشه

    پاسخ دادن
  3. 8

    شهروند

    سلام
    فوریتها مدتی هست که جواب سر بالا به مردم میدهد وخود را از مسولیت اصلی جدا میسازد

    پاسخ دادن
  4. 7

    اسماعیلی

    با سلام در مورد فوریت پزشکی دوستان باید بدانند که برای هر نوع کسالتی قرار نیس اورژانس در محل حاضر باشد بارها شده برای مریض غیر اورژانس تماس گرفته شده با اینکه توضیح داده شده که مریض شما اقدام وکار اورژانسی لازم ندارد اما با اصرار بر اورژانسی بودن امبولانس به محل اعزام میشود که حداقل نزدیک ۴۵دقیقه فوریتها بی امبولانس میماند ودر این حین اتفاق ناگواری مثل تصادف یا سکته یا امثال ان اتفاق بیفتد متاسفانه هیچ گونه کاری نمیشود برا افراد اسیب دیده انجام داد چون امبولانس برا مریض غیر اورژانسی راهی شده یا برا مریض اورژانسی هم باشد باز هم این مشکل هس چون مریض همزمان نمیشود اولی رها کرد به بعدی در منطقه دیگری از شهر رسیدگی کرد چون فقط ۱امبولانس سه نفر از پرسنل کشیک می باشن وعملا رفتن برا مصدوم خارج شهر وتصادفی شهر تا برگشت امبولانس فوریتهای پزشکی فاقد هرگونه خدمات میباشد لذا از مردم فهیم پاوه خواهشمند است از هرگونه تماس برا مریضی که غیر اورژانسی وحیات تهدید نمیشود خوداری کنند

    پاسخ دادن
  5. 6

    اورژانس

    با سلام لازمه بدونید که تمام مکالمات چه تماس تلفنی چه بیسیمی در مرکز فوریتا ضبط میشه و این اقایی که میگه توجیه نکنید بحث توجیه کردن نیست هر ماموریتی که پرسنل فوریتا میرن از همون لحظه اول که همراهان مریض تماس میگیرن تا لحظه اتمام ماموریت تماما ضبط میشه و بارها شده که کسایی که حرف همکارای فوریتارو باور نداشتن و شکایت کردن وقتی که براشون ثابت شده که توجیهی در کار نبوده به اشتباهشون پی بردن.برادر عزیز همین ضبط مکالمه باعث شده که هیچ کس از نظر قانونی حاضر نیست کوچکترین کم کاری انجام بده هرچند که خوشبختانه کسایی در فوریتا مشغول به انجام وظیفه هستن که حتی اگر مکالمات ضبط نمیشد باز از نظر وجدانی حاضر به کوچکترین کم کاری نمیشدن.اینم لازمه بدنیم که بعضی مواقع حوادث خرج از کنترل و پیش بینیهای ما اتفاق میوفته و بوده در حوادث تصادفی که همزمان همکارای پاوه و نوسود و نودشه به محل حادثه اعزام شدن و همون موقع حین ماموریت زنگ زدن به فوریتا برای مریض دیگه پس بازم احتمال این وجود داره که حتی با فعال شدن۲کد امبولانس باز این اتفاق بیوفته پس مردم عزیز بهتره به جای بدبینی اول واقعیتو بدونن بعد نظر بدن

    پاسخ دادن
  6. 5

    امیر

    با تشکر از مرکز فوریتهای پزشکی پاوه و زحماتی که برای مردم این شهر می کشید.مشکل از همکارهایتان نیست.مشکل کمبود نیرو مشکل شماست.

    پاسخ دادن
  7. 4

    کارمند فوریت ها

    درجواب اقا علی باید عرض کنم تمامی مکالمات فوریت هاضبط خواهد شد وکسی نمی تواند بدروغ بگوید همکاران ماموریت هستند بخاطر اینکه امبولانس نفرستند

    پاسخ دادن
  8. 3

    علی

    سلام
    یه خواهشی دارم که توجیه نکنید مدتی هست که فوریتهای پاوه اعلام میکنه که فعلا همکارانمون در داخل ماموریت هستند وجواب رد اعلام میکنند اینبار هم که میفرماید در شمشیر مورد سقوط اعلام کردنو همکاران محترم نتونستند اقدامی کنن امیدوارم که مسئولین محترم فکری به حال این شهر کنند

    پاسخ دادن
  9. 2

    شهروند

    اصلش این بود خبرنگاران ژیر ! اگه شما تو صحنه ی تصادف حضور داشتین و شکایت مردمو شنیدین همونجا تماس میگرفتین با اورژانس و جریان رو شفاف سازی میکردین .

    پاسخ دادن
  10. 1

    پرسنل فوریتها

    خطیرترین وظیفه شما ارتقای فرهنگ و انسانیت در کنار اخبار موثق میباشد و بر کسی زحمات شما برای رسیدن به این هدف پوشیده نیست و البته بیشتر وجود این سو تفاهم ها بدلیل نداشتن روابط عمومی قوی برای فرهنگسازی و اعلام آمار میباشد چون در هر روز میانگین ۴ تا ۵ ماموریت در فوریتها انجام میگیرد اما…….. و انشاالله
    که بتوانیم به کمک همدیگر این فرهنگ رو در شهرمان گسترش دهیم که زود قضاوت نکنند و در ضمن چون فعلا یک کد فعال وجود دارد برای مریضها ی غیر اورژانسی تماس نگیرند یا مزاحم نشوند که این زمان و امکانات صرف مریضهایی شود که واقعا اورژانسی هستند . با تشکر

    پاسخ دادن

نظر دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.