س 29 اسفند 1402 ساعت 14:56

آموزش و پرورش نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه هاست

آموزش و پرورش نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه هاست

به گزارش سلام پاوه : رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود در سخنرانی قبل از نمازجمعه این هفته شهر نوسود آموزش و پرورش را نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه هادانست . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : منصور وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود به مناسبت فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود در سخنرانی قبل از نمازجمعه این هفته شهر نوسود آموزش و پرورش را نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه هادانست .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : منصور وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود به مناسبت فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس قبل از خطبه های نماز جمعه شهر نوسود به ایراد سخن پرداخت .

وی در سخنانی ضمن تبریک بازگشایی مدارس به فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیاء آنان و تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس امنیت ،آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت را در مدارس یکی ازرسالتهای مهم فرهنگیان برشمرد.

وهابی با تأکید بر اینکه نهاد فکر و اندیشه هر فردی در دوران کودکی و در جمع دوستان در مدرسه شکل می گیرد افزود: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم و جامعه ای پویا و توسعه یافته داشته باشیم و در دنیای پر زرق و برق و پرهیاهو و جنجالی امروزی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد فرهنگی و نهاد تفکر وشکل گیری اندیشه نگاه کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود همکاری،تعامل وهمراهی والدین دانش آموزان با آموزش و پرورش و مدارس را ضروری و با اهمیت دانست و تصریح کرد هر چه این همکاری ، تعامل و نزدیکی خانه و مدرسه بیشتر و بهتر باشد شاهد نتایج مطلوب و ارزشمندی در وضعیت تحصیلی دانش آموزان و کاهش مشکلات آموزش وپرورش خواهیم بود.

وی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: با وجود تعطیلی مدارس در فصل تابستان آموزش و پرورش با برنامه ریز های دقیق به رفع مشکلات مدارس ،ساماندهی نیروی انسانی ، نظارت بر ثبت نام دانش آموزان آمادگی کامل برای بازگشایی مدرس را دارد و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است .

وهابی ضمن تشکر از همراهی و همکاری امامان محترم جمعه شهر های نوسود و نودشه ،بخشدار و سایر مسئولین بزرگوار در ادامه بیان داشت آموزش و پرورش منطقه نوسود با ۲۳۰ نفرهمکار فرهنگی در قالب ۲۵ واحد آموزشی شهری و روستایی آماده استقبال از ورود دانش آموزان عزیز در آغاز سال تحصیلی جدید است .

وی همچنین از برگزاری جشن آغاز سال تحصلی در تمامی واحد های آموزشی و بصورت نمادین در دبستان حضرت زینب (س) باحضور مسئولین خبر داد .