پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 18:42

نشست جامعه ایمن شهرستان پاوه برگزار شد

نشست جامعه ایمن شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:روز گذشته جلسه ای با موضوع جامعه ایمن شهرستان پاوه با حضور معاون فرماندار،کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و برخی از اعضای شورای اداری شهرستان پاوه در محل فرمانداری پاوه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این چلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شبکه بهداشت و درمان،اداره راه و شهرداری […]

به گزارش سلام پاوه:روز گذشته جلسه ای با موضوع جامعه ایمن شهرستان پاوه با حضور معاون فرماندار،کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و برخی از اعضای شورای اداری شهرستان پاوه در محل فرمانداری پاوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این چلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شبکه بهداشت و درمان،اداره راه و شهرداری ارائه شد که در آن نقاط حادثه خیز درون شهری وبرون شهری نمایش داده شد و مقرر گردید ادارات مربوطه نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام نمایند.

براساس آمار بیمارستانی و پزشک قانونی شهرستان پاوه در سال ۹۵ بیشترین حادثه مربوط به تصادف خودروسواری و سقوط موتور سوار می باشد،طی این سال فوت ناشی از حوادث ترافیکی ۱۷نفر و مصدومین حوادث ۳۲۰ نفر که نسبت به سال ۹۴ یک افزایش نسبی وجود دارد.

گفتنی است طی این آمار در سال ۹۴ فوت حادثه ترافیکی ۱۴نفر و مصدومین حادثه ۲۵۰نفر بوده است،اما آمار خودکشی نسبت به سال ۹۴ کاهش یافته است.