پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 09:33

ایجاد مدرسه متوسطه اول شهید مطهری در روستای هجیج شهرستان پاوه

ایجاد مدرسه متوسطه اول شهید مطهری در روستای هجیج شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود از ایحاد مدرسه متوسطه اول شهید مطهری روستای هجیج با جمعیت دانش آموزی ۱۴ نفر در منطقه نوسود خبر داد. منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:ازمساعدت و نگاه ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به منطقه مرزی نوسود از ایجاد […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود از ایحاد مدرسه متوسطه اول شهید مطهری روستای هجیج با جمعیت دانش آموزی ۱۴ نفر در منطقه نوسود خبر داد.

منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:ازمساعدت و نگاه ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به منطقه مرزی نوسود از ایجاد مدرسه راهنمایی شهید مطهری که بدلیل مهاجرت مردم روستای هجیج و پایین بودن جمعیت دانش آموزی در سال ۹۲ تعطیل گردیده بود تقدیر کرد.

وهابی افزود:مدرسه شهید مطهری روستای هجیج بار دیگر با پیگیری مستمر این اداره و صدور مجوزهای لازم توسط اداره کل محترم آموزش و پرورش استان کرمانشاه با جمعیت دانش آموزی ۱۴ نفر  از ابتدای مهر ماه امسال شروع بکار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان عزیز این روستا می توانند بدور از  هر گونه مشکل و دغدغه زیر نظر دبیران توانمند و مجرب در تمامی دروس به تحصیل ادامه دهند.

3 پاسخ برای “ایجاد مدرسه متوسطه اول شهید مطهری در روستای هجیج شهرستان پاوه

  • عطا حیدری در تاریخ شهریور 28, 1396 گفت:

    حمایت و همکاری جناب آقای وهابی در طول تابستان جاری یک دوره کلاس آموزش زبان انگلیسی در محیط مدرسه برای دانش آموزان روستای حجیج برگزار شد و خوشبختانه دانش آموزان در سه مقطع مختلف به مدت ۲۰ جلسه در محیطی سرشار از آرامش و شادابی دورهای آموزش زبان انگلیسی را پشت سر گذاشتند. برخود لازم میدانم از طرف تک تک دانش آموزان و اولیابی آنها از ریاست محترم اداره نوسود جناب آقای وهابی که همراه و همیار ما بودند و مدرسه را در اختیار ما قرار دادند صمیمانه تشکر نمایم .
    عطا حیدری دبیر زبان انگلیسی منطقه نوسود.

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ شهریور 27, 1396 گفت:

    جناب آقای مستوفی و جناب آقای برزگرفرد و جناب آقای وهابی،درود خدا بر شما باد
    این سه اندیشمند آموزش و پرورش منطقه را دچار تحول و دگرگونی نمودند.
    با دعای خیر شما،همیشه پاینده باشند.آمین

  • هجبج در تاریخ شهریور 27, 1396 گفت:

    درود وافرین بر رییس توانمند وپیگیر ومردمی نوسود