ج 31 فروردین 1403 ساعت 07:31

چند خبر کوتاه ورزشی از شهرستان پاوه/عکس

چند خبر کوتاه ورزشی از شهرستان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:چهار مربی فوتبال از شهرستان پاوه در دوره کلاس مربیگری فوتبال درجه c آسیا در کرمانشاه حضور دارند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این کلاسهای مربیگری آقایان سعید فتاحی،آرمان حسین زاده،اردلان نادر زاده و بیستون محمد امینی جهت آشنایی و گذراندن دوره مربیگری c آسیا در کرمانشاه و در یک دوره […]

به گزارش سلام پاوه:چهار مربی فوتبال از شهرستان پاوه در دوره کلاس مربیگری فوتبال درجه c آسیا در کرمانشاه حضور دارند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این کلاسهای مربیگری آقایان سعید فتاحی،آرمان حسین زاده،اردلان نادر زاده و بیستون محمد امینی جهت آشنایی و گذراندن دوره مربیگری c آسیا در کرمانشاه و در یک دوره فشرده ۱۳روزه زیر نظر مربیان علیرضا سیدی و دکتر عبدالحسین پرنو آموزش مربیگری درجه c آسیا را  میگذرانند.

کسب مدال برنز در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور توسط پیشوا معاذی

به گزارش سلام پاوه:پیشوا معاذی در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور (فدراسیونی)مقام سوم انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پیشوا معاذی با پیروزی بر حریفان خود علی لشکری از قزوین و علیرضا صابر ازخراسان شمالی و علیرضا پیکار از اردبیل و شکست در مقابل محمد نظری از زنجان صاحب مدال برنز کشور شد.

گفتنی است این مدال نهمین مدال فدراسیونی کشور د رتاریخ ورزش رزمی پاوه است.

 

همچنین سروش صفری دیگر کونگ فو کار برجسته شهرستان بودد که در مقابله با حریفان به پیروزی دست یافت اما متاسفانه علی رغم جلو بودن در مسابقه دچار مصدومیت شد و از دور مسابقات با وجود شایستگی کنار رفت.ورزشکاران رزمی کار:محمد مرادپور.متین خسروی.شاهو مرادی نیز دیگر بازیکنان پاوه ای تیم استان بودند که در این مسابقات حضور داشتند.

 

کسب مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی استان توسط هیرش امینی

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:هیرش امینی کشتی گیر شهرستان پاوه درمسابقات کشتی قهرمانی جوانان فرنگی استان موفق به کسب مدال نقره شد،این مسابقات طی روزهای ۲۳و۲۴ شهریور در محل خانه کشتی کرمانشاه با حضور تمامی شهرستانها استان برگزار گردید.

شایان ذکر است قبل از این سینا امینی مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرده بود.