ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:55

چرایی های رفتن و یا نرفتن استاندار کرمانشاه../رسول مرادی

چرایی های رفتن و یا نرفتن استاندار کرمانشاه../رسول مرادی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم یکی از مهمترین موضوعهایی که در بین خواص و عوام در استان کرمانشاه مطرح شد ابقا و یا تغییر دکتر رازانی استاندار کرمانشاه است. استانداری که در روز عرفه سال ۹۴ در این سمت معارفه شد.منتقدان استاندار کرمانشاه معتقدند که وی با وجود داشتن […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم یکی از مهمترین موضوعهایی که در بین خواص و عوام در استان کرمانشاه مطرح شد ابقا و یا تغییر دکتر رازانی استاندار کرمانشاه است. استانداری که در روز عرفه سال ۹۴ در این سمت معارفه شد.منتقدان استاندار کرمانشاه معتقدند که وی با وجود داشتن کارنامه موفق بعنوان استاندار کردستان در دهه هشتاد نتوانسته آنگونه که باید به شعار خود در روز معارفه اش مبنی بر تحول کرمانشاه جامه عمل بپوشاند و هنوز استان از مشکلات عدیده ای مانند بیکاری و آسیب های اجتماعی رنج می برد.

از این رو با پیشنهاد گزینه های متعدد و فراوان در صدد تغییر استاندار کرمانشاه هستند اما از سوی مقابل موافقان ابقای دکتر رازانی هم با مطرح کردن دلایلی خواستار ماندن استاندار فعلی و ادامه فعالیت وی هستند.آنان می گویند دکتر رازانی دو سال تجربه استانداری کرمانشاه را دارد و در این مدت شناخت لازم را درباره استان بدست آورده و این تجربه و شناخت مهم،گرانبها و پایه ایجاد تحول است و با دادن فرصت ببشتر،دکتر رازانی می تواند خدمات شایسته ای را به مردم شایسته کرمانشاه ارایه دهد.

موافقان ابقای دکتر رازانی همچنین معتقدند با وجود اختلاف نظر فراوان و پیشنهاد گزینه های متعدد و بیش از حد بعنوان استاندار جایگزین کرمانشاه و همچنین مطرح شدن گزینه های غیربومی به صلاح استان نیست استانداری ناآشنا برای کرمانشاه دردآشنا منصوب شود چراکه تا این استاندار جدید بخواهد استان را بشناسد بیشتر عمر مدیریتیش از دست می رود و دیگر نباید در کرمانشاه فرصت سوزی شود.

موافقان استاندار فعلی کرمانشاه همچنین اعتقاد دارند پیگیری طرحهای بزرگ و پراثری مانند راه آهن، سامانه گرمسیری و منطقه آزاد قصرشیرین که در آستانه ثمردهی هستند بخشی از عملکرد دکتر رازانیست و با ابقای وی می توان به کاهش معضل بیکاری و آسیب های اجتماعی ناشی از آن در استان امیدوار بود و البته در این بین باید از حاشیه پردازی دوری نموده و بیش از پیش هم افزایی بوجود آورد.

حال مردم شریف استان کرمانشاه که همواره و در همه عرصه ها دین خود را به انقلاب ادا کرده اند منتظرند ببینند که دولت در روزهای آینده چه نسخه ای را برای کرمانشاه خواهد پیچید و آیا نظر مخالفان ماندن استاندار تامین می شود و یا موافقان ابقای وی؟

انتظار می رود تصمیم دولت از سر تدبیر و امید و به گونه ای باشد که منافع و مصالح مردم شایسته به بهترین و بیشترین نحو ممکن تامین شود چراکه کرمانشاه برای جبران عقب افتادگیهایش نیاز به تدابیر عاقلانه،دلسوزانه و همه شمول دارد.

رسول مرادی فعال رسانه