ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:41

بر اساس مصوبه مجلس برق رسانی حتی برای یک خانوار هم باید بدون هیچ بهانه ای انجام شود

بر اساس مصوبه مجلس برق رسانی حتی برای یک خانوار هم باید بدون هیچ بهانه ای انجام شود

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت بر اساس مصوبه مجلس وزارت نیرو ملزم شد حتی برای یک خانواده هم برق رسانی کند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری روز چهارشنبه به هنگام بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان پاوه گفت بر اساس مصوبه مجلس […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت بر اساس مصوبه مجلس وزارت نیرو ملزم شد حتی برای یک خانواده هم برق رسانی کند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری روز چهارشنبه به هنگام بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان پاوه گفت بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ وزیر نیرو شرکتهای توزیع برق ملزم هستند بر ای هر خانوار و یا واحد تولید و خدماتی که درخواست نمایند برق رسانی را بدون قید و شرط انجام دهند.

نماینده مردم پاوه واورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که مدیران مرتبط براساس مصوبه عمل کنند و در صورت عدم اجرا بر اساس قانون با آنها رفتار خواهد شد.

وی ضمن بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان پاوه و دیدار با صاحبان این واحدها دردل و مشکلات آنها را شنید وب رای رفع مشکلات قول مساعد داد .

 

شهاب نادری طی تماس تلفنی با مدیران آب و فاضلاب شهری و مسکن و شهر سازی استان در خصوص ایجاد شبکه فاضلاب و آب و همچنین محوطه سازی این پروژه صحبت کرد و قول مساعد گرفت در اسرع وقت اجرایی شود.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد قرار شد مبلغی (۱۰ میلیارد ریال) توسط بنده از وزارت نیرو جذب و در اختیار آب و فاضلاب استان قرارگیرد تا سریعا نسبت به اجرا و ایجاد شبکه فاضلاب پروژه مسکن مهر شهرستان اقدام نماید .

شهاب نادری افزود: همچنین مسکن و شهر سازی استان ملزم گردید در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام نماید.

وی اظهار امیدواری کرد مسئولان به قول و وعده های خود در زمان مقرر عمل کنند در غیر این صورت رفتار بنده به عنوان وکیل و نماینده مردم با آنها طوری دیگر خواهد بود .

مدیر پروژه مسکن مهر شهرستان پاوه گفت این پروژه در مهر ماه سال ۱۳۸۹ استارت خورده ودر دی ماه همان سال به عنوان قرارداد سه جانبه بین راه وشهرسازی ، بانک مسکن وپیمانکار منعقد گردید که بنابه دلایلی پروژه در سال ۱۳۹۱ تعطیل گردید .

محمد نادری افزود: با تشکیل اتحادیه های تعاونی مسکن در سال ۱۳۸۴ مجددا استارت کار برای آغاز بکار مجدد پروژه را زدیم که در خرداد ماه سال ۱۳۹۵ ما با عقد قرارداد با مسکن وشهرسازی پروژه را از این سازمان تحویل گرفتیم .محمد نادری

وی افزود :در پیمان جدید ۳۸۴ واحد را به یک پیمانکار و ۲۸۶ واحد دیگر را به پیمانکاری دیگر واگذار و عقد قراداد نمودیم .

محمد نادری تصریح کرد در حال حاضر ۱۹۲ واحد که به مردم واگذار شده است پیشرفت فیزیکی بانکی آن بالای ۸۵ درصد و پیشرفت فیزیکی آن ۹۲ درصد است و بقیه واحدها حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی بانکی و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: مشکلات حال حاضر پروژه آبرسانی،ایجاد شبکه فاضلاب و گاز است که نماینده مردم پیگری کردند تا انشاالله در اسرع وقت حل شود .

محمد نادری به مشکل محوطه سازی پروژه و توپوگرافی خاص آن اشاره کرد وگفت به همین دلیل محوطه سازی آن نیازمند اعتبارات خاصی است که فقط از طریق یارانه و اعتبارات خاص قابل پیگیری و اجرا است .

مدیر پروژه مسکن مهر پاوه افزود: مشکل برق رسانی به پروژه حل شده و هم اکنون مشغول نصب کنتور ۱۹۲ واحدی که تحویل شده هستند.

وی افزود اگر خدمات توسط دستگاههای مرتبط به موقع به پروژه برسد پیش بینی ما این است که تا آبان و آذر ماه امسال تمامی ۶۷۰ واحد تحویل صاحبان آنها شود .

 

شهاب نادری

 

 

 

 

 

 

5 پاسخ برای “بر اساس مصوبه مجلس برق رسانی حتی برای یک خانوار هم باید بدون هیچ بهانه ای انجام شود

  • زاولی در تاریخ شهریور 26, 1396 گفت:

    لطفا در گزارشات و متن اخبار یک کم دقت کنید و یا حداقل یک مشاور مالی یا اقتصادی داشته باشید بد نیست.” پیشرفت فیزیکی بانکی آن بالای ۸۵ درصد ” یعنی چی ؟ جذب اعتبارات بانکی بالغ بر ۸۵ درصد صحیح است. خواهشمندم دقت فرمائید.

  • پاوه ای اصل در تاریخ شهریور 25, 1396 گفت:

    درود و هزران درود بر، این نابغه دوران،نماینده اورامانات
    درود و هزران درود بر شما کاربران ارجمند و با انصاف.
    درود و هزران درود بر،بر حامیان این نابغه دوران،نماینده اورامانات
    سلام و احترام خدمت نماینده محبوب و شجاع اورامانات
    این نابغه اورامانات ،منطقه را دچار تحول و دگرگونی نموده،
    در مرکز کشور و مرکز استان برای ایشان حساب ویژه ای باز کردن،و تمام مسؤلین عزت و ارزش خاصی برای ایشان قادل هستند.
    واقعاً مایه افتخار اورامانات است.
    خداوند منان حافظ این بزرگوار و حامیانش باد.

  • آسمان روشن من در تاریخ شهریور 24, 1396 گفت:

    حق را نباید زیر پا گذاشت بنده به عننوان شهرونده خاموشی در شهر مان وجود نداشت مگر در حوادث خاص جوی وجای تشکر دارد از مسول اداره برق جناب آقای خوشرو وپرسنل پر تلاش ایشان در سرما وگرم در تلاش هستند که خاموشی در شهر بوجود نباید سپاس **

  • ناشناس در تاریخ شهریور 24, 1396 گفت:

    سلام امیدوارم هستم همش وعده نباشه

  • بی برق در تاریخ شهریور 22, 1396 گفت:

    خوب آقای نادری زحمت بکشن و یکی رو نامحسوس بفرستن، اداره برق به خدا هفت خوان رستم بری راحتتر هستش تا یک کنتور برق رو بگیره (البته آدمهای فقیر و بی سفارش رو میگم )