ج 31 فروردین 1403 ساعت 20:19

تئاتر”عروسکهایم دخترانه گریه می کنند”در مریوان اجرا شد/تصاویر

تئاتر”عروسکهایم دخترانه گریه می کنند”در مریوان اجرا شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:نمایش هورامی وەیوڵەکێم کناچانە مەگرەوانێ (عروسکهایم دخترانه گریه میکنند)در میان استقبال پرشور مردم روز گذشته در شهر مریوان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:نمایش هورامی وەیوڵەکێم کناچانە مەگرەوانێ (عروسکهایم دخترانه گریه میکنند)به نویسندگی و کارگردانی نرمین گیوه چی و سرپرستی  شهریار انصاری و با بازیگری هنرمندان:راشد احمدی،سوران بهرامی،شهریار انصاری و صنم غفوری و […]

به گزارش سلام پاوه:نمایش هورامی وەیوڵەکێم کناچانە مەگرەوانێ (عروسکهایم دخترانه گریه میکنند)در میان استقبال پرشور مردم روز گذشته در شهر مریوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:نمایش هورامی وەیوڵەکێم کناچانە مەگرەوانێ (عروسکهایم دخترانه گریه میکنند)به نویسندگی و کارگردانی نرمین گیوه چی و سرپرستی  شهریار انصاری و با بازیگری هنرمندان:راشد احمدی،سوران بهرامی،شهریار انصاری و صنم غفوری و گروه موسیقی پیمان حسن زاده و آرمان خالدی نیا با همکاری انجمن نمایش  شهرستان پاوه در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به اجرا پرداختند که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت.

در این جشنواره ۴۲ گروه تئاتر از استان های مختلف کشور و ۶ کشور خارجی از کشورهای ‎برزیل، اسپانیا، اوکراین، آذربایجان، عراق و فرانسه و ‎۴۵۰ نفر در قالب ۴۲ گروه در بخش های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و نمایش های خود را در چندین نوبت اجرا کردند.

گروه نمایش صنم پاوه با حمایت انجمن فرهنگی ادبی روجیار مریوان،موسسه قلم معاصرکُرد پاوه(قەڵەمی هاوچەرخی کورد) و شهرداری و اعضای شورای شهر پاوه در این جشنواره حضور پیدا کرده است.

گفتنی است تئاتر خیابانی عروسکهایم دخترانه گریه میکنند در مرداد ماه سال جاری طی دو روز در پارک بلوارجانبازان پاوه در شهرستان پاوه اجرا شد.

تئاتر عروسکهایم در مریوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تئاتر عروسکهایم در مریوان

4 پاسخ برای “تئاتر”عروسکهایم دخترانه گریه می کنند”در مریوان اجرا شد/تصاویر

  • نوسمه در تاریخ شهریور 22, 1396 گفت:

    آقای دوریسان من هم نمی دونم قلم معاصر چکار کرده یا خواهد کرد اما گویا شما رو خیلی نگران کرده و داری میسوزی .

  • يكي از تماشاگران نمايش در پارك شانو مريوان در تاریخ شهریور 22, 1396 گفت:

    با سلام. منظور از حمایت قلم معاصر کرد چیست؟
    لطفا خانم گیوه چی در این زمینه توضیح دهند که نقش قلم معاصر کرد در این نمایش چه بوده است؟ آیا کوچکترین نقشی داشته اند؟ آیا کمک مالی نموده اند؟ کسی از قلم معصر کرد در این مراسم حاضر نبوده . چرا می خواهیم با شعار و ادعاهای مردم فریب از کیسه مردم و فرهنک برای خود و گروه خود اعتبار کسب نماییم. به نظرم تنها کار قلم کرد آن بوده: در گروه تلگرامی و کانال های وابسته به خود و فضای مجازی به تحریف فرهنگ و مصادره فرهنگ بخاطر مسائل سیاسی بپردازد. در تبلیغات شان به جای نمایش عروسن ها … به زبان هه ورامی نوشته اند نمایش عروسک ها … به زبان کردی هه ورامی!
    حق نداریم و درست نیست مردم را نادان فرض کنیم.

  • دوریسان در تاریخ شهریور 22, 1396 گفت:

    یک چالش
    دوست دارم ببینم قلم معاصر کرد و شهرداری و شورای شهر پاوه چه کمکی کرده اند.
    اگر کمک کرده اند که بگویند.
    اگر نه که این همه شانتاژ چیه؟
    این همه جعل چیه؟
    قلم معاصر کورد را که همه می شناسند که چقدر با ……….. مشکل دارد.

    • موسیقی در تاریخ شهریور 22, 1396 گفت:

      با سلام خدمت تمامی دوستان.لازم میدانم جهت تکمیل خبر به عرض برسانم که گروه نمایش صنم بانمایش “عروسکهایم دخترانه گریه میکنند”دربخش مسابقه پذیرفته نشد ودوستان گروه صنم بعنوان میهمان به اجرای نمایش پرداختند.باتشکر از عزیزان سلام پاوه