ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:50

گزارشی از سومین روز از جشنواره بین المللی فیلم سبز/ سخنرانی طیب حیدری در این مراسم

گزارشی از سومین روز از جشنواره بین المللی فیلم سبز/ سخنرانی طیب حیدری در این مراسم

به گزارش سلام پاوه: در سومین روز از جشنواره بین المللی فیلم سبز کرمانشاه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا مدعوین ویژه بودند در این نشست بر ضرورت حفاظت محیط زیست، آموزش و فرهنگ سازی در حوزه های مربوطه تأکید شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست تخصصی زیست محیطی که در سینما فرهنگ کرمانشاه با حضور […]

به گزارش سلام پاوه: در سومین روز از جشنواره بین المللی فیلم سبز کرمانشاه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا مدعوین ویژه بودند در این نشست بر ضرورت حفاظت محیط زیست، آموزش و فرهنگ سازی در حوزه های مربوطه تأکید شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست تخصصی زیست محیطی که در سینما فرهنگ کرمانشاه با حضور لادن هاشمی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرعامل شرکت بازیافت، سیدحجت موسوی اجاق و طیب حیدری اعضاء شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار و بر تلاش همگانی و آموزش برای حفاظت محیط زیست تأکید شد.شهرام نادری
شهرام نادری دبیر استانی ششمین جشنواره بین المللی محیط زیست فیلم سبز گفت: ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در کرمانشاه با استقبال بسیار خوبی از سوی اقشار مردم و گروه های مخاطب مواجه شد و برنامه های جنبی نظیر کارگاه آموزشی همه روزه برپا می شود.
سیدحجت موسوی اجاق عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه گستره محیط زیست بسیار وسیع می باشد و محیط زیست و دیگر ارگان ها تنها وظیفه تخصصی مشخصی دارند، مشارکت آحاد جامعه از طریق آموزش آنرا ضرورتی دانست که باید همه برای ارتقاء آن کمک کنند.
موسوی اجاق افزود: الگوپذیری، تشویق و حمایت از نمونه های محلی باید در صدر برنامه های استانی قرار گیرد از جمله تلاش های چندین ساله خانم دکتر شیرزادی مدیرعامل شرکت بازیافت الگوی بسیار خوبی است که توسط اعضای شورای اسلامی شهر حمایت و ترویج می شود. وی همت جمعی و شناسایی و رفع آفت های عدم تحقق مشارکت را برای حفظ محیط زیست خواستار شد.
طیب حیدری دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان نکاتی در خصوص توجه به حفظ محیط زیست، برنامه های فرهنگسازی مانند جشنواره زیست محیطی را لازم برشمرد و برای توسعه برنامه های فرهنگی در مدیریت شهری با همکاری دیگر اعضای شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.
گفتنی است جشنواره فیلم سبز از روز شنبه در سینما فرهنگ کرمانشاه آغاز شد دبیر این جلسه دکتر شهرام نادری است که اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشد. همچنین مهندس طیب حیدری عضو شورای شهر کرمانشاه اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشد.