چ 29 فروردین 1403 ساعت 00:32

تفاهم همکاری آموزش فنی وحرفه ای پاوه با گروه جهادی بسیج دانشگاه پیام نور

تفاهم همکاری آموزش فنی وحرفه ای پاوه با گروه جهادی بسیج دانشگاه پیام نور

به گزارش سلام پاوه:رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پاوه از امضای تفاهم نامه همکاری مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه با گروه جهادی بسیج دانشجوی دانشگاه پیام نور شهید بهرام ولدبیگی خبر داد. حمید ظاهری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای مهارت آموزی روستاییان و اشتغال مولد و پایدار […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پاوه از امضای تفاهم نامه همکاری مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه با گروه جهادی بسیج دانشجوی دانشگاه پیام نور شهید بهرام ولدبیگی خبر داد.

حمید ظاهری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای مهارت آموزی روستاییان و اشتغال مولد و پایدار و بحث و بررسی دو طرف مقرر شد دو دستگاه ضمن اشتراک منابع و امکانات و تامین هزینه فضا،تجهیزات،مواد مصرفی و حق التدریس مربی بصورت توافقی نسبت به اجرای دوره های آموزشی در روستاهای محروم منطقه اقدام لازم بعمل آید.

 

ظاهری افزود:مقرر شد که لیست کارآموزان و فضا و تجهیزات از طریق گروه جهادی در اختیار مرکز مرکز اموزش فنی و حرفه ای قرار گیرد که تا در ابتدا با اجرای دوره آموزشی مهارتی در حرفه های دوخت لباس محلی و گیوه بافی در روستای نروی بخش نوسود این دوره صورت پذیرد.

 

وی افزود:ضمناً با معرفی مربیان واجد شرایط و صلاحیت جهت بازآموزی و آموزش روش تدریس و استاندارد بمنظور بهره‌برداری در دوره های آتی و بدون هزینه با گروه همکاری گردد.لازم به ذکر است که انتخاب روستای هدف با توافق طرفین خواهد بود.

گفتنی است که در این تفاهم نامه بر ادامه همکاری بصورت مستمر در جهت توانمندسازی مهارتی روستایی تاکید گردید.