س 28 فروردین 1403 ساعت 15:57

تغییرات مدیران ارشاد اسلامی در اورامانات بجز پاوه/ بهزاد بهمنی رئیس ارشاد اسلامی جوانرود شد

تغییرات مدیران ارشاد اسلامی در اورامانات بجز پاوه/ بهزاد بهمنی رئیس ارشاد اسلامی جوانرود شد

به گزارش سلام پاوه : مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چند شهرستان در اورامانات بجز پاوه تغییر و جابه جا شدند و در این راستا بهزاد بهمنی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در مراسمی که صبح امروز در دفتر فرماندار شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چند شهرستان در اورامانات بجز پاوه تغییر و جابه جا شدند و در این راستا بهزاد بهمنی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در مراسمی که صبح امروز در دفتر فرماندار شهرستان جوانرود برگزار شد طی حکمی از سوی مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  بهزاد بهمنی از کارمندان با تجربه شهرستان پاوه جایگزین محمد رئوف محمدی زاد به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود معرفی شد.

برپایه این گزارش محمد رئوف محمدی زاد نیز به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر جایگزین جهانبخش مرادی  می شود . همچنین گل محمدی جایگزین عزت الله شریفی رئیس اداره ارشاد اسلامی ثلاث باباجانی می شود. و هدایت محمودی نیز همچنان به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به فعالیت خود ادامه می دهد.

گفتنی است بهزاد بهمنی بیش از ۲۸ سال سابقه خدمت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد وی از هنرمندان با تجربه در عرصه تئاتر ، بازیگری ، کارگردانی و همچنین خوانندگی است . ( توصیحات بیشتر در مورد فعالیت هنری بهزاد بهمنی http://www.salampaveh.ir/16885/ )

 

 

بهزاد بهمنی

 

 

بهمنی

 

 

 

بهمنی

 

 

 

بهمنی

 

 

 

 

 

 

بهزاد بهمنی

5 پاسخ برای “تغییرات مدیران ارشاد اسلامی در اورامانات بجز پاوه/ بهزاد بهمنی رئیس ارشاد اسلامی جوانرود شد

  • هنرمند سینما در تاریخ شهریور 21, 1396 گفت:

    جناب آقای بهمنے انتصاب شایسته شما ب ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود تبریک عرض مینمایم و الحق شایستی این مقام را دارید.

  • ارشیا م در تاریخ شهریور 21, 1396 گفت:

    آقای دکتر خود بهتر از ما خبری داری حامی شما کیست ولی انشا ا نوبت شما هم برسد که خواهد رسید کاکه صالحی ساسنور معمنو ع سپاس

  • هنرمند در تاریخ شهریور 21, 1396 گفت:

    تشکر از تدبیر مدیران ارشد استان و شهرستان و نماینده بخاطر ابقای مدیر توانمند ارشاد اسلامی شهرستان پاوه جناب دکتر محمودی

  • بیژن مرادی در تاریخ شهریور 20, 1396 گفت:

    به استاد عزیز و بزرگوار جناب آقای بهزاد بهمنی تبریک عرض مینمایم براستی که لایق و شایسته این منصب هستند. بعضیها از عملکرد آقای محمودی رییس ارشاد پاوه ناراضی بودند و هر کاری کردند نتوانستند ایشان را برکنار کنند. شنیده بودم که آقای محمودی گفتند حتی خود وزیر هم نمیتوانند من را برکنار کند. خدمت ایشان باید عرض نمایم من بغیر از تشکرهای بی موردی که از بعضیها میکنید مشکلی باهاتون ندارم والا با تشکیل کمپین وسیعی بر علیه تان میتوانستم مسئولان بالارتبه را متقاعد نمایم که برکنارت کنند.

  • پاوه در تاریخ شهریور 20, 1396 گفت:

    اتفاقا تغییر در پاوه الزامی بود که متاسفانه باز هم دستان پشت پرده….