پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:37

سقوط مرگبار یک طبیعت گرد از کوهستان شاهو در شهرستان پاوه / تصاویر

سقوط مرگبار یک طبیعت گرد از کوهستان شاهو در شهرستان پاوه / تصاویر

به گزارش سلام پاوه : سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از سقوط یک طبیعت گرد کرمانشاهی در ارتفاعات روستای شمشیر شهرستان پاوه خبر داد. امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : عصر امروز با تماس شهروندان با شماره ۱۱۵ در حدود ساعت ۱۷:۳۰ مبنی بر سقوط یک شهروند از کوهستان […]

به گزارش سلام پاوه : سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از سقوط یک طبیعت گرد کرمانشاهی در ارتفاعات روستای شمشیر شهرستان پاوه خبر داد.

امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : عصر امروز با تماس شهروندان با شماره ۱۱۵ در حدود ساعت ۱۷:۳۰ مبنی بر سقوط یک شهروند از کوهستان شاهو در روستای شمشیر اکیپ امدادی این جمعیت راهی منطقه شد.سقوط از کوهستان

 

وی افزود : متاسفانه یک طبیعت گرد ۴۷ ساله کرمانشاهی با نام حجت اله کریمی که برای دیدن منطقه کوهستانی شاهو در ارتفاعات روستای شمشیر به همراه خانواده آمده بود در حین صعود به کوه و نداشتن تعادل از صخره و ارتفاعات سقوط می کند و به دلیل شدت جراحات وارده  جان به جان آفرین تسلیم می کند.

 

 

زیبایی ضمن تسلیت به خانواده این شهروند افزود : با کمک فوریتهای پزشکی ، نیروهای بسیجی حاضر در منطقه و اکیپ امدادی جمعیت هلال احمر پاوه  جنازه این مرحوم به بیمارستان قدس پاوه منتقل می شود.

 

گفتنی است کوهستان شاهو از سلسله کوه های زاگرس شمالی و دومین قله بلند استان کرمانشاه در غرب ایران و شمال شرقی شهرستان پاوه می باشد .

 

 

سقوط از کوهستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سقوط از کوهستان

5 پاسخ برای “سقوط مرگبار یک طبیعت گرد از کوهستان شاهو در شهرستان پاوه / تصاویر

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 19, 1396 گفت:

    تسلیت به خانواده آن مرحوم. روحش شاد.

  • متین پیرصنعان در تاریخ شهریور 19, 1396 گفت:

    انا لله وان الیه راجعون خدا روحش را به بهشت شاد کند

  • ناشناس در تاریخ شهریور 19, 1396 گفت:

    خوا عفو ه ش که رو

  • ناشناس در تاریخ شهریور 19, 1396 گفت:

    خداوند قرین حرمتش کند

  • میدانی در تاریخ شهریور 19, 1396 گفت:

    خدا بیامرزدش،اما آدم نباید بره به کوهی که ازش شناخت نداره،آدم کارکشته در کوهنوردی و طبیعت گردی باید همرات باشه،برای بازماندگانش متاسفم.