ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:20

گروههای موسیقی سنتورنوازان و لاوان برای “موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی “به روی صحنه رفتند/تصاویر

گروههای موسیقی سنتورنوازان و لاوان برای “موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی “به روی صحنه رفتند/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:گروه موسیقی سنتورنوازان و لاوان با استقبال شهروندان در راستای کمک به نیازمندان و همراهی با موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه به روی صجنه رفتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اولین اجرای گروه سنتورنوازان و گروه لاوان که عواید آن برای امور خیریه و موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:گروه موسیقی سنتورنوازان و لاوان با استقبال شهروندان در راستای کمک به نیازمندان و همراهی با موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه به روی صجنه رفتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اولین اجرای گروه سنتورنوازان و گروه لاوان که عواید آن برای امور خیریه و موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه صرف می شود با استقابل شهروندان از ساعت ۲۲ پنجشنبه شب در سالن سینما فرهنگ پاوه در دو بخش برگزار شد.

سرپرست گروه موسیقی سنتورنوازان و لاوان در خصوص اجرای این کنسرت به خبرنگار سلام پاوه گفت:پس از سالها تدریس در رشته موسیقی(ساز سنتور)در سطح شهرستان پاوه و همچنین در طی مدت ها کار استعداد یابی با دوستان خود و کشف استعداد های نوجوانان با توجه به فراهم شدن شرایط برآن شدم تا از نوجوانانی که چندین سال متمادی هنرجوی بنده در ساز سنتور بوده اند و به سطحی مناسب برای اجرای موسیقی رسیده اند گروهی تشکیل داده  و پس از یک سال تمرین مستمر برای این هنرمندان کنسرتی برای آنها تدارک ببینم.کنسرت گروه سنتورنوازان و لاوان

پیمان حسن زاده افزود:همچنین گروهی دیگر متشکل از نوجوانان سازهای دیگر به نام لاوان را تشکیل داده وآماده اجرا نموده ام که اجرای فرم و موسیقی هورامی در اولویت کاری این گروه می باشد.

وی تاکید کرد:اهداف کلی این کنسرت را ایجاد انگیزه و روحیه اعتماد به نفس در بین هنرجویان نوجوان دانست و گفت:با اجرای این کنسرت تربیت نوازندگان چیره دست  در اجرای کار گروهی،تمرکز بر آموزش همنوازی و همخوانی و فعالیت در کارهای هنری و اجتماعی در قالب کار گروهی از اهداف مهم این کنسرت بوده است.

حسن زاده در ادامه افزود:این کنسرت در حمایت فرهنگی و هنری از موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی شهرستان پاوه به پاس خدمات صادقانه و مهرورزانه برادران و خواهران ارجمندم در این موسسه برگزار شده است که جای تقدیر و تشکر از این سروران گرامی دارد.

گروه سنتور نوازان:دینا رستمی،پونا ژاله،دریا شریفی،ژوانا عباسی،اشکان ولدبیگی،پرهام شهریاری

گروه لاوان:طارق خالدی نیا(تنبک)،متین رحمانی(تار)،کاوه صمدی(ویلن)،آروین شیانی(تمپو)،پرهام شهریاری(سنتور)،آریا محمدی(دف)،ماکوان سهرابی(خواننده)،فرشید صحرایی(خواننده)

گفتنی است که این مراسم امشب در ساعت ۲۲(۱۰ شب) در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقه مندان به هنر موسیقی برگزار خواهد شد.

گزارش : صهیب زربان

تصاویری از این کنسرت زیبا

کنسرت گروه سنتورنوازان و لاوان

 

یک پاسخ برای “گروههای موسیقی سنتورنوازان و لاوان برای “موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی “به روی صحنه رفتند/تصاویر

  • حمه لاو در تاریخ شهریور 20, 1396 گفت:

    احسنت جناب حسن زاده. بسیار برنامه ی جالب و ارزنده ای است.