ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:17

صادرات از گمرک پاوه ۱۰ میلیون و ۸۷ هزارو ۴۲۵ دلار کالا بوده است

صادرات از گمرک پاوه ۱۰ میلیون و ۸۷ هزارو ۴۲۵ دلار کالا بوده است

به گزارش سلام پاوه:مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اعلام کرد:در ۵ ماهه نخست  سال جاری تشریفات صادرات از گمرک پاوه ۱۰ میلیون و ۸۷ هزارو ۴۲۵ دلار کالا به وزن ۱۳ هزارو ۲۳۴ تن است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از مهر:خلیل حیدری از رشد ۳۹ درصدی صادرات گمرک کرمانشاه طی ۵ ماه سپری شده […]

به گزارش سلام پاوه:مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اعلام کرد:در ۵ ماهه نخست  سال جاری تشریفات صادرات از گمرک پاوه ۱۰ میلیون و ۸۷ هزارو ۴۲۵ دلار کالا به وزن ۱۳ هزارو ۲۳۴ تن است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از مهر:خلیل حیدری از رشد ۳۹ درصدی صادرات گمرک کرمانشاه طی ۵ ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت:این گمرک بیشترین سهم صادرات را دربین گمرکات استان به خود اختصاص داده است.

حیدری افزود:در ۵ ماهه نخست امسال  ۳۶۲ میلیون و ۴۸۹ هزارو ۱۲ دلارکالا با وزن یک میلیون و ۶۹ هزارو ۶۳۹ تن  درگمرکات کرمانشاه،خسروی،پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است.

وی افزود:دراین مدت تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه  ۲۷۶ میلیون و ۵۱۰ هزارو ۱۶۱ دلار کالا به وزن ۸۳۸ هزارو ۷۳۹ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش با ۳۹ درصد افزایش  و از حیث وزن نیز ۲۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد:در ۵ ماهه نخست سال جاری  گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه  به خود اختصاص داده است.

وی گفت:دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۷۰ میلیون و ۱۷۰ هزارو ۱۳۴ دلار کالا به وزن ۱۸۰ هزارو ۳۸۱ تن بوده که جایگاه دوم را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داده است.

 وی افزود:تشریفات صادرات گمرک خسروی نیز ۵ میلیون و ۷۲۱ هزارو ۲۹۲دلار کالا به وزن ۳۷ هزارو ۲۸۴ تن می باشد.

مدیر کل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را سیمان،گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده،رخام پولیش داده شده،هندوانه تازه،کاشی و سرامیک،پروفیل با مقطع از آهن یا فولاد گرم نورد شده و کود شیمیایی عنوان کرد و افزود:بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

یک پاسخ برای “صادرات از گمرک پاوه ۱۰ میلیون و ۸۷ هزارو ۴۲۵ دلار کالا بوده است

  • ناشناس در تاریخ شهریور 15, 1396 گفت:

    با تشکر از درج خبر بامید افزایش روزافزون صادرات ورونق هر چه بیشتر اقتصاد منطقه پاوه واورامانات .باید تلاش گردد که فعالان اقتصادی قدیمی که در سایر مرزها فعال هستن دوباره برگردن وگمرک منطقه خودشان را فعالتر نمایند