ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:40

کشف ۲۰۱ هزار عدد قرص‌ روانگردان در جوانرود

کشف ۲۰۱ هزار عدد قرص‌ روانگردان در جوانرود

به گزارش سلام پاوه:جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰۱ هزار عدد قرص روانگردان در یکی از روستاهای شهرستان جوانرود خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرهنگ “علیرضا مرزبانی” اعلام کرد:عوامل انتظامی شهرستان جوانرود با اقدامات اطلاعاتی،موفق شدند محل دپوی یک محموله بزرگ قرص های روانگردان را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی کنند. […]

به گزارش سلام پاوه:جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰۱ هزار عدد قرص روانگردان در یکی از روستاهای شهرستان جوانرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرهنگ “علیرضا مرزبانی” اعلام کرد:عوامل انتظامی شهرستان جوانرود با اقدامات اطلاعاتی،موفق شدند محل دپوی یک محموله بزرگ قرص های روانگردان را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی کنند.

سرهنگ علیرضا مرزبانی

وی افزود:مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این انتظامی پس از اخذ مجوز قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه، انبار دپو را مورد بازرسی قرار دادند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات ۲۰۱ هزار عدد قرص روانگردان کشف شده است، تصریح کرد: یک قاچاقچی در این ارتباط دستگیر و به همراه محموله به مقر انتظامی منتقل شد.

 

سرهنگ مرزبانی گفت:متهم در بازجویی های پلیس معترف شده که محموله را از مرزهای غربی بارگیری کرده و قصد داشته است که در سطح شهرستان جوانرود توزیع کند.