ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 15:41

تقدیر رانندگان تاکسی از سرپرست شهرداری پاوه

تقدیر رانندگان تاکسی از سرپرست شهرداری پاوه

به گزارش سلام پاوه : رانندگان تاکسی درون شهری با حضور در دفتر کار سرپرست شهرداری پاوه، از اقدامات اخیر شهرداری پاوه در رابطه با آسفالت معابر تقدیر و تشکر کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ جمعی از رانندگان تاکسی درون‌شهری پاوه به نمایندگی از سایر همکاران خود با حضور در دفتر کار سرپرست شهرداری پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : رانندگان تاکسی درون شهری با حضور در دفتر کار سرپرست شهرداری پاوه، از اقدامات اخیر شهرداری پاوه در رابطه با آسفالت معابر تقدیر و تشکر کردند.تجلیل از میری

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ جمعی از رانندگان تاکسی درون‌شهری پاوه به نمایندگی از سایر همکاران خود با حضور در دفتر کار سرپرست شهرداری پاوه ضمن تبریک عید سعید قربان، از تسهیلات ایجاد شده در عبور و مرور در سطح شهر به دلیل آسفالت انجام شده تشکر و عنوان نمودند این اقدامات علاوه بر آسان نمودن تردد در سطح شهر، بسیاری از هزینه‌های جانبی و استهلاک خودروها را نسبت به گذشته کاهش داده است.

 سرپرست شهرداری پاوه نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از اقدام آنها و تبریک عید قربان به افراد حاضر، عنوان نمود: تاکسیرانان از افراد زحمت‌کش جامعه هستند و به عنوان امانتداران واقعی جان و مال و ناموس مردم شهرت دارند.

علی‌محمد میری تعداد اندک پرونده‌های انضباطی تاکسیرانان پاوه را نشانه وظیفه‌شناسی و تعهد واقعی آنان دانست و در مجموع عملکرد و نحوه برخورد آنان با مردم را مثبت ارزیابی نمود و از آنان خواست بیش از پیش در خصوص رعایت حقوق شهروندان اهتمام ورزند.

وی در ادامه گفت: بهسازی وضعیت آسفالت معابر از بدو آغاز به کار به عنوان شهردار پاوه از دغدغه‌های اصلی اینجانب بود که بحمدا… با حاکم نمودن انضباط مالی و نهایت صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری توانستیم این مهم را به انجام برسانیم.

 

 

تجلیل از میری

یک پاسخ برای “تقدیر رانندگان تاکسی از سرپرست شهرداری پاوه

  • کارمند شهرداری در تاریخ شهریور 13, 1396 گفت:

    اینطور که پیداست مسول تاکسیرانی شهرداری پاوه از هر ترفندی جهت ماندگاری سرپرست شهرداری آقای میری استفاده می کنند حتی آن را رسانه ای هم مینمایند از جمله امضا گرفتن از کارمندان و ارجاع آن به شورای جدید امضا گرفتن از کارگران و دوباره ارجاع به شورا و مسولین رایزنی با گروههای مذهبی و بزرگان شهر این بار هم ترفند تشکر راننده تاکسیان و رسانه ای کردن آن جناب آقای ….. از شما بعیده نکن خدا را خوش نمیاد.