ج 31 فروردین 1403 ساعت 03:57

از کارمندان نمونه ادارات وسازمانهای دولتی شهرستان پاوه تجلیل شد/عکس

از کارمندان نمونه ادارات وسازمانهای دولتی شهرستان پاوه تجلیل شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان نمونه ادارات و سازمانهای دولتی شهرستان پاوه تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم فرماندار پاوه بهترین الگو و اسوه برای تواضع،فروتنی و خدمت به مردم را برای کارمندان و مدیران شهیدان رجایی و باهنر […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان نمونه ادارات و سازمانهای دولتی شهرستان پاوه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم فرماندار پاوه بهترین الگو و اسوه برای تواضع،فروتنی و خدمت به مردم را برای کارمندان و مدیران شهیدان رجایی و باهنر دانست.

ایده پور خدمات نظام و دولتهای مختلف را بعد از انقلاب مهم و ارزنده دانست و گفت:علی رغم چهل سال دشمنی و ترفند و توطئه بزرگ و کوچک علیه این نظام و انقلاب ،تمامی زیر ساخت های اصلی در شهر و روستا ایجاد شده است.

فرماندار پاوه گفت:ایران به عنوان نگینی در خاورمیانه امن ترین نقطه جهان است واین میسر نمیشد مگر با خون مطهر شهیدان این سرزمین.

در پایان از کارمندان نمونه ادارات با اهدای لوح و هدایایی قدر دانی شد.

5 پاسخ برای “از کارمندان نمونه ادارات وسازمانهای دولتی شهرستان پاوه تجلیل شد/عکس

  • ناشناس در تاریخ شهریور 11, 1396 گفت:

    بیچاره کارمندان پست صبح تا غروب در حال خیابان متر کردن و دویدند هست به عنوان کارمند حساب نمیشن نه در هفته دولت جا دارن نه پیش مشتریان پست جای دارن همش میگن نامه هامان دیر میرسن

  • بهداشت در تاریخ شهریور 9, 1396 گفت:

    واقعا نمونه های خاص هم داشته ما برگ سفید رو میخوانیم

  • شهروند در تاریخ شهریور 8, 1396 گفت:

    باسلام اگرامکانش هست اسامی کارمندان نمونه راقیدبفرمایید

  • شهروند در تاریخ شهریور 8, 1396 گفت:

    برخی از اعضای شورای قدیم هنوز در همه جا هستن از جمله در تصمیم گیری های اصلی و کلیدی شهرداری ،مردم ما رای به تغییر دادن اعضای شورای جدید کجا هستن؟!؟!؟!

  • محمد در تاریخ شهریور 8, 1396 گفت:

    با سلام اگر اسامی کارمندان نمونه را اعلام می کردید بهتر بود