ج 31 فروردین 1403 ساعت 10:36

تیم نونهالان دختر والیبال پاوه در جایگاه دوم استان ایستاد

تیم نونهالان دختر والیبال پاوه در جایگاه دوم استان ایستاد

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیئت والیبال شهرستان پاوه از کسب مقام دوم تیم والیبال نونهالان دختر پاوه در مسابقات مینی والیبال قهرمانی استان کرمانشاه خبر داد. علاء الدین نجمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :مسابقات مینی والیبال قهرمانی استان انتخابی مسابقات کشوری  روز شنبه ۵ شهریور ماه در سالن شهید […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیئت والیبال شهرستان پاوه از کسب مقام دوم تیم والیبال نونهالان دختر پاوه در مسابقات مینی والیبال قهرمانی استان کرمانشاه خبر داد.والیبال نونهالان پاوه

علاء الدین نجمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :مسابقات مینی والیبال قهرمانی استان انتخابی مسابقات کشوری  روز شنبه ۵ شهریور ماه در سالن شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد.

 

وی افزود : در این دوره مسابقات که با حضور پنج تیم پاوه ،روانسر ،قصر شیرین،کرمانشاه الف و کرمانشاه ب به صورت دوره ای برگزار شد . تیم پاوه با برتری مقابل کرمانشاه الف ،قصر شیرین و کرمانشاه ب و قبول شکست مقابل روانسر به مقام نائب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

 

نجمی ادامه داد و گفت : در پایان این مسابقات از چهار بازیکن نونهال شهرستان پاوه خانمها طنین صالحی،آیلین صفیعی،کاژین علیزاده و شیلا نادری جهت حضور در مسابقات قهرمان کشوری که ۱۸شهریور ماه به میزبانی زنجان برگزار میشود دعوت به عمل آمد.

 

وی در پایان با تمجید از تلاشهای مربیان تیم نونهالان پاوه گفت : مربیگری تیم پاوه به عهده خانمها سمیره سردیارانی و فردیا محمدی بود و که ضمن تقدیر از تلاشهای این مربیان ساعی لازم است از همکاری و مساعدت هیوا حسینی رٸیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه با هیٸت والیبال کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشیم.

 

 

 

والیبال نونهالان پاوه

 

والیبال نونهالان پاوه