ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 01:41

برپایی نمایشگاه فروش پاییزه از هفته آینده در پاوه

برپایی نمایشگاه فروش پاییزه از هفته آینده در پاوه

به گزارش سلام پاوه:مدیر اجرایی نمایشگاه فروش پاییزه اعلام کرد:در آستانه بازگشایی مدارس حهت رفاه حال شهروندان همانند سالیان گذشته در هفته آیتده اقدام به برپایی نمایشگاه پائیزه خواهیم نمود.   کامران سعداللهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:هدف از برپایی نمایشگاه پاییزه دسترسی آسان مردم در ایام بازگشایی مدارس برای دانش اموزآن و خانواده های […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر اجرایی نمایشگاه فروش پاییزه اعلام کرد:در آستانه بازگشایی مدارس حهت رفاه حال شهروندان همانند سالیان گذشته در هفته آیتده اقدام به برپایی نمایشگاه پائیزه خواهیم نمود.

 

کامران سعداللهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:هدف از برپایی نمایشگاه پاییزه دسترسی آسان مردم در ایام بازگشایی مدارس برای دانش اموزآن و خانواده های آنان،دسترسی به کالاهای اساسی،تنظیم بازار و همچنین ارائه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب تحت نظارت واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف پاوه می باشد.

 

وی افزود:این نمایشگاه دارای ۵۰ غرفه شامل:پوشاک،کیف و کفش آجیل و خشکبار،لوازم التحریر،لوازم آرایشی و بهداشتی،لوازم کادوئی خانگی،وسایل موسیقی سنتی،لحاف و تشک و انواع اسباب بازی می باشد که با قیمت پایین تر از بازار ارائه می شود.

 

سعداللهی همچنین از همکاری اداره صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف پاوه،مدیریت محترم آموزش و پرورش پاوه،نیروی انتظامی و اداره محترم اماکن عمومی که همکاری و تعامل خوبی در جهت برگزاری نمایشگاه با ما دارند،تقدیر و تشکر کرد.

 

این نمایشگاه به مدت۱۰ روز از ۱۰ الی ۲۰ شهریور ۹۶ از ساعت ۱۶ الی ۲۳ شب در سالن امتحانات امام خمینی(ره) واقع در خیابان رسالت در خدمت همه همشهریان گرامی می باشد.

یک پاسخ برای “برپایی نمایشگاه فروش پاییزه از هفته آینده در پاوه

  • شهروند در تاریخ شهریور 8, 1396 گفت:

    باتشکرازبانیان این نمایشگاه امیداست که اجناس باکیفیت درنمایشگاه عرضه شودووضعیت اقتصادی خانواده های کم بضاعت راباداشتن چنددانش اموز دریابید ونسبت به بازارقیمتها برای خرید انهامناسب باشد