ج 31 فروردین 1403 ساعت 06:14

تقدیم ۶۴۰ شهید به نظام نشان از دلبستگی مردم پاوه به اسلام است/عکس

تقدیم ۶۴۰ شهید به نظام نشان از دلبستگی مردم پاوه به اسلام است/عکس

به گزارش سلام پاوه:استاندار کرمانشاه گفت: تقدیم ۶۴۰ شهید به انقلاب و نظام نشان از پیوند و دلبستگی مردم شهرستان پاوه به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:اسدالله رازانی روز شنبه در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به باینگان، در مسجد جامع این شهر خدمت رسانی […]

به گزارش سلام پاوه:استاندار کرمانشاه گفت: تقدیم ۶۴۰ شهید به انقلاب و نظام نشان از پیوند و دلبستگی مردم شهرستان پاوه به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:اسدالله رازانی روز شنبه در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به باینگان، در مسجد جامع این شهر خدمت رسانی به مردم شهرها و روستاها و دورترین نقاط را وظیفه دولت عنوان کرد و افزود: ما به انجام این وظیفه افتخار می کنیم.

 

وی گفت:قبل از انقلاب کمترین نقاط ما از زیرساخت های اصلی و اساسی همچون راه مناسب، آب،برق و مدرسه بهره مند بودند اما در ۳۸ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی شاهد ایجاد زیرساخت های اصلی در دورترین نقاط هستیم که می توان به گازرسانی به روستاها اشاره کرد که بعد از انقلاب اسلامی ۱۴ هزار روستای کشور از نعمت گاز بهره مند شده اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در استان گفت: قبل از این دولت ۲۱۳ روستا در استان گاز رسانی شده بود که طی چهار سال دولت تدبیر و امید تعداد روستاهایی که از نعمت گاز بهره مند شده اند، به ۷۰۰ روستا رسیده است.

رازانی با بیان اینکه پاوه مورد توجه مسئولان است، تصریح کرد: برای عمران و آبادانی این شهرستان برنامه داریم و برای رسیدن به آن سند توسعه شهرستان تدوین و آماده اجرا شدن است.

وی به برنامه های مدیریت ارشد استان برای مناسب کردن راههای ارتباطی منطقه و شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: چهار بانده کردن راه پاوه به کرمانشاه از محور بیاشوش تا پاوه از برنامه های ما است که حتما انجام و اجرایی خواهد شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت:با بهره مند شدن مردم شهر باینگان از نعمت گاز هم اکنون ۲۶ شهر در استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

سیروس شهبازی افزود:هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۵۸ درصد جمعیت روستایی ما از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی اظهار کرد:کار گازرسانی به شهرهای حمیل،نوسود و نودشه نیز در برنامه ماست که امیدواریم این شهرها هم هر چه زودتر به این آمار اضافه شوند.

شهبازی گفت:در پاوه هم اکنون از ۴۴ روستا دارای سکنه شهرستان و ۳۶ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۱۵ روستای آن معادل ۶۵ درصد آن از نعمت گاز برخوردار هستند.

امیدوارم در دولت دوازدهم گاز به شهرهای نوسود و نودشه برسد

امام جمعه پاوه با قدردانی از خدمات دولت گفت: امیدوارم در دولت دوازدهم مردم مرزنشین شهرهای نوسود و نودشه از نعمت گاز بهره مند شوند.

ماموستا ملا قادر قادری نیز در این مراسم، با قدردانی از زحمات تمام دولتهای گذشته، از مسئولانی که امروز این طرح ارزشمند را به مردم تحویل دادند نیز قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: اگر ما امروز از خدمات و زحمات دولت های گذشته که بخش عمده ای از این طرحها حاصل تلاش و پیگیریهای آنها بوده قدردانی نکنیم و زحمات آنان را ارج ننهیم، آیندگان هم ما زحمات ما را فراموش خواهند کرد.

وی با اشاره به همراهی مردم باینگان با انقلاب و نظام، آنها را مستحق و لایق بهترین خدمات دانست و گفت: گازرسانی برای مردم این شهر مزد و پاداش ایثار و فداکاری و رشادت آنها در پاسداری از ارزشهای انقلاب و نظام است.

بخش باینگان با ۱۰ هزار نفر جمعیت بیش از یکصد شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و در ۳۰ کیلومتری شهر پاوه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد