ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 01:03

۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید

۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید

به گزارش سلام پاوه : ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی با بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار روز شنبه با حضور اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، مهمترین این طرح ها گازرسانی به […]

به گزارش سلام پاوه : ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی با بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار روز شنبه با حضور اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، مهمترین این طرح ها گازرسانی به ۵۰۰ خانوار بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه بود.


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: برای اجرای این طرح با ۱۰٫۵ کیلومتر طول خط انتقال و بیش از ۹ کیلومتر طول خط شبکه داخلی سطح شهر، مبلغ ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهبازی افزود: متوسط هزینه گازرسانی برای هر خانوار در حالت نرمال ۶۰ میلیون ریال است در حالی که این مبلغ برای هر خانوار در باینگان با توجه به سختی کار و صعب العبور بودن مسیر ۱۷۰ میلیون ریال بوده است.

در ادامه استاندار کرمانشاه طرحهای عمرانی شهرداری پاوه را شامل سوئیت های اقامتی پارک شهید کاظمی، بازسازی و نوسازی میدان مولوی و میدان شهدا، احداث دیوار حفاظتی خیابان گردشگری، آسفالت معابر و خیابانهای اصلی شهر و تعریض، بهسازی و شن ریزی خیابان بالا دست شهر پاوه با ۴۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین در روستای دشه از توابع بخش مرکزی پاوه حاضر که با استقبال مردم این روستا مواجه شد.

رازنی طرح آسفالت روستای دشه را شامل عملیات دیوار چینی، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و به طول یک هزار و ۲۰۰ متر و سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح کرد.

این طرح به نمایندگی از طرح آسفالت روستای نوریاب به مساحت ۹ هزار متر مربع و طول ۸۰۰ متر و صرف سه میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه خود از تصفیه خانه طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه و بیمارستان جدید این شهر بازدید کرد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار: محمد هادی زامیاد

 

 

 

4 پاسخ برای “۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید

  • باینگان در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

    گاز باینگان به دست ملا حامداست چون خیلی زحمت کشیده

  • فاروق خسروی در تاریخ شهریور 5, 1396 گفت:

    با عرض سلام و ادب همه چیزش را سوری دیده بودیم بجز گاز رسانی سوری خوب اگه عزیزان مسؤول اهدافشان روشن کردن سوری گاز بودش حد اقل ۲۲ بهمن گذشته عزیزان مسؤول اجازه میدادند تا گاز سوری در باینگان روشن شود تا شاید ما امسال در خانه ها گاز میداشتیم اما حال که در باینگان به صورت سوری گاز را راه انداختند خوبی حتما خواهند گرفت واقعا بیچاره ما مردم باینگان واقعا پس منازل کی گازدار خواهد شد؟ نمیدانم فقط میدانم آقایان حق مأموریت

  • سارا در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    واقعا متاسفم این ها از نظر مسئولین طرح هستند که باید افتتاح شوند:ساخت دیوار,آسفالت…چیزی نگم بهتره..

  • شهروند در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    بنظر من واقعا خنده داره اصلا ادم ب طرح های شهر پاوه نگاه میکنه انگار تو روستا هستش افتتحاح میدان .. و ساخت دیوار و اسفالت واقعا خجالت اوره