ج 31 فروردین 1403 ساعت 07:58

مسابقات چهارجانبه ‌فوتسال پاوه با قهرمانی پی کاووش به پایان رسید/عکس

مسابقات چهارجانبه ‌فوتسال پاوه با قهرمانی پی کاووش به پایان رسید/عکس

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفته دولت یک دوره مسابقات فوتسال چهار جانبه در رده زیر ۱۴سال در سالن شهید چمران برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این مسابقات با شرکت چهار تیم پی کاووش،دوریسان،فرشتگان و تربیت در سالن شهید چمران دوریسان در دو نوبت صبح و عصر به صورت دوره ای برگزار گردید که […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفته دولت یک دوره مسابقات فوتسال چهار جانبه در رده زیر ۱۴سال در سالن شهید چمران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این مسابقات با شرکت چهار تیم پی کاووش،دوریسان،فرشتگان و تربیت در سالن شهید چمران دوریسان در دو نوبت صبح و عصر به صورت دوره ای برگزار گردید که در پایان مسابقات تیم پی کاووش با مربیگری سعید فتاحی به مقام اول دست یافت.

همچنین تیم دوریسان با مربیگری آرمان حسین زاده به مقام نائب قهرمانی و تیم فرشتگان با مربیگری ساسان نقی زاده و نوزاد محمد زاده به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کرد.

در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم با اهداء کاپ و لوح تقدیر و جایزه قدردانی شد.همچنین باید از آرمان حسین زاده مربی با آتیه و فعال در رده های پایه در خصوص هزینه سالن و تقبل داوری،هیوا حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان،انجمن پشتیوان و خانواده های آنها که با حضور خود در حمایت از بازیکنان حضور داشتند و باعث روحیه مضاعف در تیم ها شدند تقدیر کرد.

گفتنی است  این مسابقات زیر نظر تربیت بدنی سپاه با مدیریت عدنان میرانی برگزار گردید.