ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 02:38

۳۰ طرح عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد

۳۰ طرح عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: همزمان با هفته دولت ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد. پرویز ایده پور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این طرحها در بخش کشاورزی و شیلات شامل اجرای سیستم آبیاری قطره ای […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: همزمان با هفته دولت ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

پرویز ایده پور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این طرحها در بخش کشاورزی و شیلات شامل اجرای سیستم آبیاری قطره ای به ۲۵ قطعه باغ و برق رسانی به مزارع پرورش ماهی سردآبی روستای داریان می باشد.فرماندار پاوه

وی اظهار کرد: در بخش عمران روستایی و خدماتی نیز بهسازی معابر و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در ۱۰ روستا و همچنین بهسازی و آسفالت معابر روستاهای دشه و نوریاب با مشارکت مردم به بهره برداری می رسد.

وی، شاخص ترین پروژه شهرستان را که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد، طرح گاز رسانی به شهر باینگان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اجرای خط انتقال شبکه فاضلاب به تصفیه خانه شماره ۲ شهر پاوه به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر، جمع آوری شبکه فاضلاب شهر و ۹ طرح عمران شهری در پاوه و نودشه و افتتاح کارگاه تولید بتن آماده را از دیگر طرحهای آماده افتتاح شهرستان در هفته دولت اعلام کرد.

فرماندار پاوه افزود: همچنین به مناسبت فته دولت کلنگ احداث سه طرح خدماتی و آموزشی شامل احداث مدرسه شش کلاسه ۱۲ فروردین روستای دوریسان، احداث میدان در سه راهی سراب هولی و احداث دیوار حایل جمعیت هلال احمر با اعتباری افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال به زمین زده می شود.

ایده پور گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرحهای عمرانی ویژه برنامه های خاص فرهنگی، هنری و ورزشی نیز در ایام هفته دولت در این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: این برنامه ها شامل دیدار اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه پاوه، غبارروبی وعطر افشانی قبور مطهر شهیدان و دیدار با خانواده های معظم شهیدان، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، حضور گسترده مدیران و کارکنان ادارات در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای کارمندی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی می باشد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد

4 پاسخ برای “۳۰ طرح عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد

  • ناشناس در تاریخ شهریور 1, 1396 گفت:

    جناب آقای فرماندارتابحا چندبارپیگیردرمانگاه تامین اجتماعی پاوه بودی وهروقت رسان ها ازجناب عالی دراین خصوص سوال نموده اند ازجواب خودداری کردید علت چیست ؟؟؟!!!

  • کارمند بیمارستان در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    طرحهای شبکه بهداشت اون شانزه طرخ عمرانی که ۱۰ملیارد بودجه بهشون تخصیص یافت ویکساله شدن چرا افتتاح نمیشن کلینیک تخصصی وبیمارستان حدید پاوه براستی حای بسی تاسف است که مسولان بزرگترین اداره احرایی ومردمی که شبکه بهداشت ودرمان است را به امان خدا رهاکردن چراکسی نمیپرسه دلیل ضعف شبکه چیست عدم تخصیص بودجه .بی مدیریتی..دخالتهای غیرمسولانه ..انتصاب افراد نالایقدرراس امور که فقط بفکر کارانه خود و جیبشونن هستن
    افسوس افسوس افسوس

  • بی نام در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    پس اب هانه کوان به پاوه که قرار بود افتتاح شود و بیمارستان پاوه ….بازم عقب افتادن

  • ناشناس در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    پس احداث ایستگاه هواشناسی سینوپتیک پاوه چی شد اقای فرماندار؟