ج 31 فروردین 1403 ساعت 19:46

اهم پروژه های هفته دولت در بخش نوسود را تشریح کرد/عکس

اهم پروژه های هفته دولت در بخش نوسود را تشریح کرد/عکس

به گزارش سلام پاوه:بخشدار نوسود در آستانه هفته دولت ضمن گرامیداشت این هفته،شهیدان گرانقدر دولت رجایی و باهنر را از مصادیق بارز خدمت رسانی به مردم دانست و گفت:این شهیدان بزرگوار که در راه خدمت صادقانه و خالصانه جان عزیز خود را تقدیم آرمان های نظام اسلامی کردند. سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه:بخشدار نوسود در آستانه هفته دولت ضمن گرامیداشت این هفته،شهیدان گرانقدر دولت رجایی و باهنر را از مصادیق بارز خدمت رسانی به مردم دانست و گفت:این شهیدان بزرگوار که در راه خدمت صادقانه و خالصانه جان عزیز خود را تقدیم آرمان های نظام اسلامی کردند.

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:هفته دولت فرصت مغتنمی است تا بخشی از خدمات دولت به اطلاع مردم برسد و مردم از نزدیک شاهد خدمت،خدمتگزاران خود باشند.انعکاس خدمات و اقداماتی انجام شده سبب می گردد که مردم در جریان کارهای انجام شده دولت قرار گیرند.

 

مصطفی زاده افزود:در سال گذشته ۲۱ پروژه شاخص عمرانی و ۴۰ طرح داخلی در حوزه های مختلف منجمله آب،کشاورزی،بهداشت،راه،توسعه بازارچه مرزی و… با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

 

وی در ادامه افزود:خدمات مهم دولت در حوزه راه را آسفالت راه مواصلاتی تمامی روستاهای بالای بیست ۲۰ خانوار سطح بخش و همچنین اجرای روکش آسفالت حفاظتی محور مواصلاتی شهر نوسود به طرف پاوه به طول حدودا ۱۵ کیلومتر بیان نمود.

 

بخشدار نوسود از پروژه های مهم و شاخص منطقه که در حال اجرا می باشد می توان به پروژه گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه و به تبع آن روستاهای تابعه و همچنین اجرای شبکه انتقال آب از پاورود به روستای نیسانه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال که زمینه ساز رفع مشکلات کم آبی چندین روستای دیگر سطح بخش هم شده اشاره کرد.

 

مصطفی زاده تاکید کرد:در راستای اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال به برگزاری جلسات مستمر در سطح بخش به صورت ۱۵ روز یکبار و مصوب نمودن ۳۶ طرح اشتغالزایی با ۱۲۰ نفر اشتغال در سطح شهرستان اشاره نمود که یکی از برنامه های اصلی کارگروه اشتغال بخش تهیه نقشه اشتغال و برنامه ریزی جهت اشتغال پایدار در منطقه می باشد.

 

وی در پایان تصریح نمود:ارائه گزارش عملکرد موضوع مهمی است که باید همه مسئولان دستگاه های اجرایی کمک کنند این امر به صورت مختصر و مفید که قابل اندازه گیری و فهم آسان باشد در اختیار مردم قرار گیرد،که آنان از خدمات،خدمتگزاران خود آگاه شوند.

 

اهم لیست پروژه های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی سطح بخش نوسود در هفته دولت به شرح ذیل می باشد

 

 

 

 

9 پاسخ برای “اهم پروژه های هفته دولت در بخش نوسود را تشریح کرد/عکس

  • ناشناس در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    اول ازهمه جاده نوسود به پاوه کجاش روکش درست حسابی شده به روش عهد بوق قیر باشن وماسه قاطی کردن وباگریدر پخش کردن وبایک غلطک اهنی کوبیدن این افتخارنمیخواد جاده نوسود به پاوه اسفالتش که افتضاح بنظرم حادثه خیز ترین جاده کشوراداره راه به خودش زحمت نداده جاده رویه خط کشی کنه توشب باسلام وصلوات باید ازاین جاده ردبشی اقایان باماشین مفت دولتی تردد میکنن وهزینه ای ازجیب نمیدن تابدونن واقعا جاده استاندار وخوب هست یانه

  • ناشناس در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    جناب حوزه لاره شما بهتره به پروژهای خودتان برسید چون من شما رو خیلی خوب می شناسم بهتره که یه کم در مورد اقای مصطفازاده عزیز تحقیق کنید بعد نظر بدید اره قربونت

  • نوسودی در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    بخشدار خلاق و دارای ایده ای می باشد که در لیست پروژه ها و عکس گرفته شده دیده می شود که من تا الان چیزی در این مایه ها از کسی سراغ نداریم . ایشان از معدود بخشدارانی است که بدن حاشیه دارند خدمت می کنند .

  • راننده مسیری پاوه به نوسود / در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    از بخشدار محترم و مسئولین اداره راه بابت روکش آسفالت مسیر نوسود به پاوه که مشکلات ما را کم کرده است ممنونم و سپاسگزاریم /

  • دلسوخته شرکان در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    در مورد روستای شرکان نیز بارها شاهد حضور آقای بخشدار و تشکیل جلسات در روستا و همفکری با نخبگان روستا بودیم . تنها دلیل نداشتن پروژه در شرکان این بود که با توجه طرح بافت باارزش روستا هرگونه اجرای طرح عمرانی را منوط به تایید اداره گردشگری نمودند . می توانید بپرسد . ان شاا..با توجه به وحدت و همدلی مردم و مسئولین در آینده شاهد توسعه روستای شرکان باشیم . بییاید درست قضاوت کنیم .

  • بیدروازی در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    فعالیت و پیگیری ایشان موحبات تحول در رو تاهای بیدرواز و کیمنه شده . د اصرار ایشان باعث شد که روستاهای فوق علیرغم سالها بدون شورای اممسال دارای شورا بشوند و حال حاضر نیز پیگیر تشکیل دهیاری هستند که نمی شود این خدمات را نادیده گرفت .

  • هجیجی در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    به نظر من تنها بخشداری در دوران بخشداریهای نوسود است که آدمی پاکدست . فعال و دارای رویکرد توسعه ای است . امسال ما خودمان شاهد تشکیل جلسات مکرر در روستای هجیج و آوردن مقامات استانی و کشوری به روستا در خصوص بحث اشتغال بودیم و که منجر به ایجاد طرح توسعه اشتغال و معرفی روستای هجیج و پیگیری لازم برای روستای فاقد بیکار بود . از ظرفیت و توان ایشان در راستای توسعه بخش نوسود می توان استفاده کرد .

  • ناشناس در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    سلام
    شرکان پروژه ای برای افتتاح نداشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حوزه لاره در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    یک سال به آقای مصطفی زاده فرصت می دهیم تا نه ۱۲۰ نفر بلکه ۱۲ نفر را اشتغال بدهد وگر نه شما شاهد باشید که باید عذر خواهی کند