س 29 اسفند 1402 ساعت 12:46

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه چهار ساله شد/ حمایت مردم تنها انگیزه ادامه کار

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه چهار ساله شد/ حمایت مردم تنها انگیزه ادامه کار

به گزارش سلام پاوه:۲۹ مرداد ماه سالروز تولد رسانه ای است که با هدف خدمت به مردم و اطلاع رسانی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است. پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه به عنوان صدایی برای مردم که نهایت تلاش خود را علی رغم تمامی تنگناها و مشقات فراوان برای انعکاس درست اخبار و […]

به گزارش سلام پاوه:۲۹ مرداد ماه سالروز تولد رسانه ای است که با هدف خدمت به مردم و اطلاع رسانی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است. پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه به عنوان صدایی برای مردم که نهایت تلاش خود را علی رغم تمامی تنگناها و مشقات فراوان برای انعکاس درست اخبار و به حق خواسته ها و مشکلات مردم به مسئولین امروز ۴ ساله شد.

سلام پاوه 4 ساله شد

مجموعه دوستان سلام پاوه ۴ سال سخت و پرمشقت را لبریز از عشق به همشهریان و مردم عزیز پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی پشت سر گذاشتند.با نگاهی تقریبی به آمار و ارقام و فعالیت این رسانه متوجه خواهیم شد که چه کار عظیمی در این چهار سال با تمامی سختی هایش صورت گرفته است .

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.این رسانه در مجموع این چهار سال  بر اساس آمار گیر رسمی وبگذر بیش از ۶ میلیون نفر از این سایت بازدید کرده اند و این آمار در آمارگیر های دیگر بیش از ۱۰ میلیون بازدید را نشان می دهد.

 

این پایگاه خبری با داشتن کانال تلگرامی با بیش از ۷ هزار چهارصد و چهل نفر عضو واقعی و همچنین داشتن صفحه فیسبوک رسمی با داشتن ۲۴۸۴ نفر عضو و بازدید متوسط روزانه با حدود ۷ هزار نفر واقعی  بر اساس آمارگیرهای معتبر به فعالیت چشم گیری پرداخته است.

 

بیشترین میزان بازدید این رسانه در سال ۱۳۹۵ مربوط به تاریخ ۲۳ اسفند ماه  با بازدید ۲۹ هزار و هشتصد نود نفر بوده است.این سایت در رنکینگ جهانی با رتبه ۲۲۲۰۱۳ پیشتاز ترین رسانه خصوصی منطقه و استان است.

 

پیج رنگ گوگل سلام پاوه ۱ می باشد.این رسانه همچنین برنده جوایزی از جمله تندیس وقف و رسانه،تندیس رسانه های فعال محیط زیست و در نظر سنجی یک سال گذشته سایت آوای زاگرس به عنوان محبوبترین رسانه اورامانات از سوی کاربران انتخاب شد.

 

سایت سلام پاوه با پوشش بیش از ۶ هزار و ۳۹۳ مطلب و خبر در نوع خود بی نظیر است این رسانه علی رغم نداشتن نیروی انسانی کافی و متخصص و هزینه های فراوان مادی و معنوی بصورت متوسط در روز بیش از ۵ مطلب و خبر را داشته است.

 

سلام پاوه بدون وابستگی به هیچ شخص و گروهی و فقط در راستای آگاهی بخشی و انتقال درخواستهای مردم و توسعه پاوه و اورامانات به فعالیت می پردازد.

 

در این رسانه فرهاد صالحی به عنوان مدیر مسئول و سردبیر با همراهی یکی از ستونهای فعالیت های درخشان این رسانه آقای صهیب زربان و همراهی دوستان و برادران عزیز و گرامی در پروسه خبررسانی و اداره سایت از جمله آقایان مهندس احسان شکرالهی،مهندس صهیب حاجی عزیزی،مهندس هجران عبدپور در قسمت فنی در این چند مدت گذشته فعالیت داشته اند.

 

همچنین در پروسه خبر و خبرنگاری می توان به محمد کریمی از شهر نودشه،وفا فتح الهی از شهر بانه وره،کیوان لطفی از شهر نوسود،،مظهر رمضانی از شهر باینگان و  طیفور حاتمی،آکو مرادی،امید محمدی،کیهان محمدی،کوثر فخری از شهر پاوه،شادمان مرادی از روستای دشه،کاوه شکری و مسعود دلشاد ، محمد کریمی از روستای داریان،هیوا احمدی از روستا نسمه و همچنین بانوان قلم بدست که اختصاصا با سلام پاوه همکاری می کنند از جمله بانو کژال میرآبادی،شایسته فتحی،آلا نادری و نرمین گیوچی و نویسندگانی اختصاصی از جمله مهندس آدم غلامی،سیروس امین زاده،صباح ولدبیگی و همچنین مهندس برهان عبدی از صاحبنظرانی که همیشه یاور ما بوده است… چه به عنوان نویسنده و یا خبرنگاران افتخاری در طول این چند سال گذشته اشاره کرد.

همچنین لازم است از همکاری کانون تبلیغاتی صبا با مدیریت الیاس ابراهیمی و همچنین محمد هادی زامیاد خبرنگار صدا و سیما که همراه و پشتیبان مجموعه سلام پاوه بوده است از زحمات تک تک این عزیزان در این چند سال که هرکدام مقطعی با سایت همراه بودند و یا همچنان همکاریشان ادامه دارد قدر دانی کنیم.

 

هرچند انتقادات بسیاری نیز بر رسانه ما وارد است اما با این بضاعت و بدون هیچ چشم داشت مادی ما سعی کرده ایم بهترین منعکس کننده اخبار و صدایی رسا برای مردم باشیم.انگیزه فعالیت در این رسانه فقط نگاه و کامنت و بازدید مهربانانه مردم و مخاطبان عزیز می باشد و این نگاه و حمایت معنوی مردم است که علی رغم سختی راه و سنگ اندازی دشمنانان آگاهی بخشی این رسانه را همچنان استوار در مسیر خود نگه داشته است.

 

لازم می دانیم از تمامی کسانی که از این رسانه چه مادی و چه معنوی حمایت کرده اند قدر دانی کنیم و اگر نامی از کسی نبرده ایم یا کسی را از قلم انداخته ایم پوزش ما را پذیرا باشد.

 

امیدواریم بتوانیم به این راه سخت و دشوار ادامه دهیم و دست تمامی کسانی که ما را نقد و راهنمایی می کنند و به ما پیشنهاد سازنده می دهند و یا حتی مخالف ما هستند می بوسیم و درخواست کمک و یاری از همه انها را داریم.ما فرزندان بی ادعای این منطقه هستیم و همیشه نیازمند حمایت و راهنمایی شما مخاطبان را داریم و هیچ کاری هم بدون عیب و نقص نیست هر چند بار رفع مشکلات ما می شود کاری حرفه ای تر و گامی اساسی تر در عرصه خبر برداشت.

 

امیدوارم کسانی که از قلم ما که در راستای حق طلبی و بیان حق بوده است رنجیده خاطر نشده باشند و ما را دلسوزان خود بدانند.اگر سهو و خطایی از ما سر زده است و باعث کدورت خاطر عزیزی شده است ما را با ارسال یک کامنت ببخشد و ما را حلال کند. امیدواریم هر نقد و پیشنهادی که است در قسمت نظرات برای ما ارسال شود.

گفتنی است نویسندگان بسیاری با این پایگاه خبری تحلیلی همراه بوده اند که بدلیل تعداد زیاد آنها نتوانستیم نام آنها را ذکر کنیم که لازم است از تمامی این عزیزان به پاس همراهیشان قدر دانی و تشکر کنیم.

همچنان با حمایت شما مردم عزیز در این راه استوار می مانیم …

همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس که دراز است ره مقصد و من(ما)نوسفرم (یم) ….

 

 

 

47 پاسخ برای “پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه چهار ساله شد/ حمایت مردم تنها انگیزه ادامه کار

  • همشهری در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    ۴ سالگی سلام پاوه مبارک

    جالبه روز ۲۹ ماه فعالیتتون شروع شده !

    پایدار باشید‌.

  • کاوه شکری سەراو هەورامی در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    سلام بر شماها درد گویان مردم غرب کشور(اورامانات) سلام پاوه

    آمدید تا رنجهای این ملت صبور را به همه جا برسانید ، رساندید
    آمدید تا دیانت ، انسانیت ، قناعت ، فرهنگ و محرومیت اورامانات را با زبان قلم و تصویر نه تنها به مسئولین بلکه به منطقه و جهان برسانید ، رساندید . در پاسخ این همه سعی و تلاش به شماها خسته نباشید و دستمریزاد میگویم ،

    به نظر من شماها به نحو احسن توانسته اید با حضور گرمتان در همه جای جامعه و بازتاب نمودن خبرها چه بصورت گزارش متنی و چه تصاویر در دل مردم جایی بگیرید و در این مدت مخاطبان زیادی هر روز منتظر خبرهای تازه و به دور از هر گونه یاوه گویی از سایت سلام پاوه میباشند امیدوارم موفق و سرافراز باشید

  • محمدزاهدخالدی در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    خسته نباشیدامیدوارم سربلندوپیروزباشید.

  • فریبا در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    چهارمین سالگرد سلام پاوه مبارک باد و با عرض خسته نباشید به اقای صالحی که واقعا برای این سایت زحمت میکشندواطلاعات را در اختیار مردم میگذارند از زحمات مدیر سایت بینهایت سپاسگزارم

  • معاذی نزاد در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    با سلام خدمت دوستان و عزیزان سلام پاوه .پویایی و تحرک فرهنگی و…این خطه جغرافیایی نتیجه فعالیتهای همه جانبه وبی ریای شما دوستان خبرنگار می باشد .انشالله در پناه خدا باشید

  • عطاالله قادری در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    بنده هم چهارمین سالگرد تولد سلام پاوه را تبریک عرض می کنم. امید است سالهای سال با پشتکار و توان بیش از پیش به فعالیت خود ادامه داده و با نگاه تیزبین رسانه ای خود مسائل منطقه را رصد کرده و مشکلات و معضلات را بازگو کنید. وجود مطبوعات مستقل لازمه مردم سالاریست.

  • رامین حاتمی در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    تبریک فراوان بخاطر ۴ سال تلاش در راستای اعتلای فرهنگی و اجتماعی شهر که به حق لطف بزرگی از جانب حضرت حق است که شامل حال همگان نخواهد گشت و خسته نباشید ویژه من باب ۴ سال مبارزه مطبوعاتی و رسانه ای که الحق واژه مبارزه برازنده ی آن است

  • سابق خسروی در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    جان نباشد جز خبر در آزمون
    هر که را افزون خبر جانش فزون

    با آرزوی تداوم موفقیت شما و تبریک چهار سالگی سلام پاوه.
    روشنگری،صداقت و دقت در انعکاس رویدادهای شهر و منطقه می تواند در پیشرفت و توسعه آن موثر باشد.
    انش الله همچنان در رسالت خویش ثابت قدم بمانید.

  • محمد هادي زامياد در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    بنده هم به نوبه خودم خدا قوت وخسته نباشید عرض میکنم خدمت دوستان وهمکاران عزیز وسخت کوش در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه. براستی سرپا نگه داشتن یک سایت وپایگاه وحتی یک وبلاک خبری مستلزم تحمل سختی های فراوان وهزینه های بسیار مادی ومعنوی است که مخاطبان عزیز هیچگاه این سختی ها وناملایماتی ها ونامهربانی ها را نمیبینند وحتی لمس نمیکنند .اما قلم بدستان می سوزند ومیسازند تا مخاطبانشان از اوضاع شهر ودیار وکشورشان بی خبر نباشند،حقیقتا اطلاع رسانی امری مقدس والهی وکاری بسیار ارزشمند وقابل تقدیر است وباید به این عزیزان خسته نباشیدی جانانه گفت.

  • آشنا -ح در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    سپاس و ده س وه ش بییه ی و پیروزبایی په ی سه رجه م ستافو سایت و سه لام پاوه ی . به هیواو سه ربه رزی . به رده وامی بیدی جه کاره کانتا .

  • متین پیرصنعان در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    باتشکراززحمات شما سروران این سایت کمال تشکر دارم موفق وسربلندباشید

  • آلا نادری در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی زحمت کشان و یاران و یاوران سلام پاوه!
    چهارمین سالگرد سایت سلام پاوه رو به همه کسانی که در راستای آگاهی و اطلاع و افزایش دارایی های فکری مردم انجام داده اند تبریک و تهنیت عرض میکنم.
    من هم خیلی خوشحالم که به نوبه خودم عضو بسیار کوچکی از این خانواده بزرگ هستم….
    و میتوانم بگویم که سایت سلام پاوه دریچه ای بزرگ به راه پیش روی ماست و همچنین پنجره ای برای پیشرفت تمامی جوانان این دیار است…
    خسته نباشید و دست مریزاد به تمامی بزرگواران.

  • نورالدین یوسفی در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    سلام و درود بر خوانندگان فهیم و همچنین گردانندگان شریف و حق طلب سایت وزین سلام پاوه
    واقعا رسانه یکی از مهمترین ارکان دمکراسی می باشد و کار رسانه ای بسیار مشکل و پر خطر است. گردانندگان محترم سایت سلام پاوه در طول فعالیت خود نشان داده اند که صداقت، دانش و شجاعت لازم در این حرفه ارزشمند را دارند ودر مجموع در کار خود کاملا موفق بوده اند ؛ گرچه اگر شرایط اجازه می داد ممکن بود بهتر از این هم بتوانند کار کنند. اینجانب به نوبه خود ضمن تبریک به این عزیزان برایشان آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون دارم.

  • نرمین گیوه جی در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    تبریک بخاطر تدوام زیبایی اندیشه اتان و تبرک قلمتان واستواری تعهداتان .،هرزمان که اندیشه وتعهد رسالت قلم شود امید اوج میگیرد وقلب شهری احیا میشود به راستی نفس دستانتان برای این شهر برکت است وامیدواریم سالها ی سال ماندنتان را ستایش کنیم.

  • مهدی در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    تبریک عرض میکنم سالروز تاسیس سایت خبری سلام پاوه را به همه عوامل زحمت کش این سایت بخصوص کسانی که زحمت زیاد میکشند ولی به اسم دیگران تمام میشود.

  • نجمی در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    تا توانی به جهان ، خدمت محتاجان کن
    به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی
    باسلام خدمت عزیزان خستگی ناپذیر پایگاه خبری ، تحلیلی پرآوازه سلام پاوه
    براستی میتوان گفت که سلام پاوه در طول چهارسال فعالیت ، خدمت خود را بصورت قلمی به بهترین شیوه ممکن به مردم این دیار، بدون کوچکترین توقع عرضه داشته وجای خود دارد که دست تک تک این عزیزان را بوسید و بهشون خسته نباشید گفت، امیدوارم قلمتان همچنان پاینده باد

  • سارا در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    تبریک به مناسبت سالگرد سایت سلام پاوه وارزوی سلامتی به اقای صالحی و با تشکر از اطلاع رسانی مدیریت سایت امیدوارم اقای صالحی در پناه حق همیشه زنده و جاودان بمانید و سایت شما برای مردم پا برجا و استوار باشد

  • ناشناس در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    درود وسلام بر مدیر ساعی وتلاشگر سایت وزین سلام پاوه کاک فرهاد صالحی
    تلاش شما قابل تقدیر وامتنان است
    برای شما آرزوی موفقیت توام با سعادت داریم
    گرحسودی بدی گغت ورفیقی رنجید
    گوتوخوش باش که ما گوش به …. نکنیم

  • مەریوانەکەم در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    جە لایەن مەردمو مەریوان وتایبەت هۆرامی زوانەکاش دەس وەش بیەیتا کەرمێ ولەش ساقی وتەندروستی دەسەو بەڕاوبەرو پەلیانەو وەشەسیاو”سەلام پاوەی”جە خوای بێ دیم داواکارێنمێ.
    بە ئومیدو خوای گەورەی پلەکاو وەڵکەوتەی ڕو بە ڕۆ ویاردێ وبێدێ بە بنکەو جاڕو مافو ڕەوا ویاسایی شاروەندا وەراوەر بە کاربەدەساو وەڵاتەکەیما.
    هەرچن ئێمەیچ بە دایمی چەم وزمێ پەلیانەو “سلام پاوە”ی، وهەواڵەکاو پاوە وهۆرامانی ؛وهەواڵێ ئا بەشە جە هۆرامانی بە دەس مارێم،بە ڵام حەز کەرمێ هەواڵو ئی بەشە جە هۆرامانیچ(سۆڵاوا-مەریوان)،وزدێ وەرو چەمو وینەراو پاوەی سەربەرزی،خاڵێ کە بەڕاسی یاگێش چوڵ وهاڵیا. وپەر بە دڵ جە داواکاریەکاو ئیمەی دور جە پاوەیا.

    هەر جە دورۆ چەمێتا ماچ کەرمێ وسپاستا کەرمێ.

    هەتاهەتایی ونەتەمامیاییتا جە ئەهورامەزداو گەردونی بێ پەڕی بە ئاوات وازێم.وەکێڵو دوعا وسڵامیما بێدێ پەی شارو ئەدەب خێزو وفەرهەنگ پەروەرو پاوەی .
    یاخوا هەر مەندێ ونیشتێ وەش.
    مەریوان۱۳۹۶

  • اقبال محمدی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    با سلام
    رسانه از ارکان ساختاری دموکراسی، ابزار ایجاد شفافیت و پاسخگویی در مسئولان و بیانگر خواست عمومی جامعه است .
    بدینوسیله زحمات چهارساله سایت ” سلام پاوه ” را ارج نهاده و ضمن تبریک صمیمانه سالگرد این رسانه شاخص ؛ برایتان دوام موفقیت در عمل به این رسالت ارزشمند را آرزو می کنم .
    با احترام ؛ اقبال محمدی

  • برهان لهونی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    سلام وڕێز
    کاک فرهادی وەشەویس بەش بە وێم سپاس ودەس وەشی وێتا وسرجەم هەمکاراتا کەرمێ یاخود٘ا لەشتا ساق بۆ ،بەردەوامێ بیدێ وبنیشتە بە شاد ؛!قەڵمتا بڕا ،هازوهێزتا سەربەزیاد٘ی بۆ

  • هومن آژند در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    سلام بر سلام پاوه و عزیزان قلم به دست در جوامع پیشرفته هر گاه قلمها راه افتاده اند کاستیها و نامسولیتها عرصه برایشان تنگ وتنگ تر شده است امیدوارم همچنانکه در این چهار سال استوار قلم برداشتید کاستیهارا بازگو کردید و خوبیهارا پاسداشت در آینده نیز اینچنین محکم و حامی واقعی اورامانات باشید . تبریک ما را پذیرا باشید .

  • کژال میرآبادی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    عرض سلام و ادب خدمت شما مدیریت محترم سایت سلام پاوه و همکاران محترمتان
    جناب صالحی قلمداران هر جامعه علمداران آن جامعه هستند و چه بسا در بین ما این علم و علمداران کم یاورند ، امروز دغدغه های بزرگ پر پرواز و از اهالی قلم گرفته و آنان را تا حدودی در بین مردم غریب کرده، و این در حالیست که تأثیر قلم به مراتب بیشتر ، ماندنی تر و جاودانه تر است .
    وچه بسا شما بزرگواران در این راه در طول حیات رسانه ای خود فراز و نشیبها دیده و رنجها و بی مهریها متحمل شده اید
    خسته نباشید ، دست مریزاد
    هنر و جسارت میخواهد زبان ناطق شهر و منطقه ای بودن
    مبارکتان باد این سالگرد هنرمندانه

  • کورش یوسفی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    کاکە فەرهادی وەشەسیا،دەس وەشیت کەروو پەی هەرمانە بە نرخاکات.سەرکەوتەی وسەربەرزیت جە گردو بوارەکا ژیوایتەنە جە پەناو خود٘ای گەوەرەیەنە ئاواتە وازەنا.

  • Afsaneh naderi در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    سلام بر سلام پاوه و دوستان عزیز جناب صالحی و جناب زربان وخسته نباشید و تبریک بخاطر ۴ساله شدن سلام پاوه …
    امید هست که سالیان سال همچنان پایدار واستوار زبان گویای مردم باشید و همواره موفق و سربلند باشید …

  • ئه مین در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    تنها می توانم بگوئیم سلام بر ( سلام پاوه )

    در آن زمان تنگ ، که کسی نبود تا دست و زبان و گوش و چشم بینای شهرمان ( در همه عرصه های مختلف ) باشد ، ( سلام پاوه ) آوا و نوای آشکار و به حق مطالبات ما ، در همه عرصه ها و مسائل و زمینه های گوناگون شد ….

    آن هنگام که کمتر کسی جرات داشت صدای ما و نوای مظلومیت اجتماعی و تاریخی و فرهنگی و … ، به حق مردمان و سرزمین پاکشان باشد .

    ( سلام پاوه) با اقتدار و افتخار ، آوا و ندای مظلومیت ما در عرصه شهرستانی و استانی و کشوری و حتی نوای جهانی تمدن ریشه دار ما شد .

    سلام و خدا قوت ( سلام پاوه )

    درود کاک فرهاد صالحی و درود و سپاس بر همه دست اندرکاران بزرگوار ( سلام پاوه ) .

    دستانمان خالی از مادیات است ، تا آنچه را که لیاقت وجودی شما است ، با دل و جان نثارتان کنیم .

    اما وجودمان لبریز از دعای خیر در محضر ( حق ) ، نسبت به شما است که ان را لحظه به لحظه هدیه راه مقدس و پاکتان می کنیم .

    دست مریزاد و خسته نباشید .

  • عمادرحیمی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    باتشکراززحمات شما سروران این سایت کمال تشکر دارم موفق وسربلندباشید

  • صادقیانی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    سلام خدمت مسوولان این رسانه ی زحمت کش
    تبریک می گویم چهار سال فعالیت رسانه ای این سایت وزین را
    خسته نباشید ….

  • محمد عارف رمضانی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    تلاش خالصا نه ی مدیریت محترم سایت سلام پاوه و همکاران گرامیش را در انعکاس مشکلات جامعه ارج می نهیم و امیداست که این صدای رسا همیشه رساتر باشد .

  • جمال ابراهیمی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    خدا قوت جناب صالحی و زربان عزیز به واقع زبان گویای مردم بوده و هستید و با تمام مشکلات موجود رسالت خود را حفظ نموده و همواره در انعکاس خبر وتحلیل مسائل پیش قدم بوده اید آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه حضرت حق برایتان دارم

  • هادی محمودی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای صالحی و جناب زربان .

    بنده مدت کمی است مطالب سایت شما رو هر از چند گاهی میخونم .

    راستش رو میخواید فکر نمیکردم در شهرستان محروم و محدودی مثل پاوه بتوان به راحتی به نقد و نقادی و گزارشگری از مسائل مختلف پرداخت .

    چون هر اندازه که یک محیط کوچکتر باشد ،چون اشخاص از نزدیک همدیگر را میشناسند نقد ونقادی سخت تر است و این اشخاصی که اطلاع رسانی میکنند بیشتر مورد مخالفت وحمله قرار میگیرند .

    اما در عرض همین مدت کم فهمیدم که چه کار ارزشمندی را انجام میدهید و این نشانه هوشمندی شماست .

    بدون شک مهمترین عامل در اعتلای فرهنگ یک جامعه و همچنین ریشه کن کردن فساد اقتصادی و باندبازی مسئولین فرهنگ اطلاع رسانی و شفاف سازی است .

    هر اندازه هم که امر اطلاع رسانی هوشمندانه انجام شود نتایج بهتری به بار میاورد .

    پس از این حیث کار شما بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

    خداوند توفیق روز افزون به شما عنایت بفرماید

  • پەرویز بابائی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    سڵام پەی قەڵەمێ و سڵام پەی ئا کەسا کە قەڵەمەەشا نا خرمەت و خەڵکیەنە و وەڵاتیشانەنە ، بەش بە حاڵ و وێم و هەر پاسە پێسە یۆ جە ئازاو قەڵەمەو هاوچەرخ و کوردی مۆبارەک بادی و دەس وەشیتان کەرو . قەڵەمەتان بەردەوام و دڵتان وەش .ئاواتەوازێنم زیادتەر جە هەمیشەی هازەتان بۆ پەی خزمەت کەردەی

  • شهروند در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    من هم به نوبه خود به مدیریت تلاشگر و خدوم سلام پاوه مخصوصا آقای فرهاد صالحی تبریک می گویم امیدوارم همچنان در خدمت به مردم منطقه موفق و موید باشند .

  • طیفور حاتمی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    زمان به تندی میگذرت وصفحات زندگی بسرعت ورق میخورند به خوبی بیاد دارم دقیقا ۴ سال قبل پس ازانتخابات شورای شهر،جمع دوستان بابنده تماس گرفتند وپیشنهاد راه اندازی این سایت وتبدیل وبلاگ رامطرح کردند بنده هم باکمال افتخارپذیرفتم وتالحظه ای که بامجموعه بودم ازهیچ تلاشی فروگذارنکردم درسرماوگرما وبدترین وبعضا بهترین شرایط همراهی دلسوز بودم وچه بسا این گذشته راازافتخاراتم میدانم گرچه اختلاف سلیقه ها وکدورتهایی پیش آمد که سبب جدایی بنده ازسایت شداماخداراشاهد میگیرم همواره دلم بااین سایت بوده وواقعا هم باید بگویم باوجود نقدهایی که ازدوستان دربعضی موارد دارم اما لازم میدانم که تلاش شبانه روزیشان راکه بدون توقع بوده ارج بنهم وبرایشان آرزوی موفقیت کنم وعنوان کنم که واقعا دست مریزاد درود برشما.

  • شیما در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    با عرض تبریک به مناسبت سالروز سایت سلام پاوه و هزاران تشکر و خسته نباشید به مدیریت زحمت کش و فعال پاوه اقای صالحی امیدوارم اقای صالحی همیشه سلامت و استوار بمانید

  • عادل رمضانی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    با سلام خدمت جناب فرهاد صالحی و همکاران گرامیشان.
    سالروزتان گرامی باد.
    براستی که بدون اغراق, خدمات سلام پاوه فراتر و بهتر از هر مسول این شهرستان بوده. و میلیاردها تومان ارزش مالی برای پاوه داشته است.
    سکوی جهشی برای آگاهی ما بوده و به جرات میتوان.تاریخ رسانه در پاوه را به قبل و بعد از سلام پاوه تقسیم کرده.

    اهمیت این رسانه را زمانی میتوان درک کرد که مطالبات مردم بعد از تاسیس این رسانه چندین برابر شده و استاندارد آگاهی و فکری ما بالا رفته.
    و این زحمات بدون چشم داشت شایسته تبریک و خسته نباشید است. در سرما و گرما, صبح و نیمه شب, بدون کم و کاستی زحمات خود را نثار ملتشان نموده.
    خسته نباشید و پاینده و بادوام باشی.
    عادل رمضانی

  • میدانی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    از صمیم دل خسته نباشید.

  • ولى سليمى از جوانرود در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    تبریک وخسته نباشید خدمت کلیه دوستان ودستندرکاران سایت وزین سلام پاوه

  • پیمان رشیدی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    رسانه چشم و گوش بیدار یک جامعه هستند سپاس از تمام دوستانی که در این رسانه فعالیت دارند

  • وفا فتح الهی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    سلام بر سلام پاوه و سلام بر صدای رسای مردم
    دورد بر سایت مردمی و وزین سلام پاوه
    تولد سلام پاوه برگ زرین و تحول بزرگی در عرصه اطلاع رسانی استان کرمانشاه علی الخصوص شهرستان پاوه میباشد سایت وزین سلام پاوه بنظر بنده یکی از بارز ترین و مردمی ترین سایت استان کرمانشاه میباشد ،که بحق مطالبات مردم را به گوش مسولین به نحوه احسن میرساند و بعنوان نماینده مردم باعث ایجاد پل قوی بین مردم و مسولین شده است.

    من خود به شخصه و عینا دیدم ک اطلاع رسانی سایت سلام پاوه در کنار اطلاع رسانی مسولین باعث اوردن مدیر کل اموزش و پرورش به شهر بانه وره و اختصاص بودجه به مدارس سطح شهر شدند امیدوارم این راه مبارک را ادامه دهند.

    و تشکر ویژه خدمت مدیر سایت جناب اقای فرهاد صالحی و همکار بزرگوار ایشان جناب اقای سهیب زربان و دیگر کسانی که در این عرصه خدمت کار میباشند.

    ارادتمند شما وفا فتح الهی شورای شهر بانه وره

  • حکمه ت فه تحی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    کاکه بی قه زا بی ده یاخوا ده س وه شی گه ردو ئازیزا بابه تو ای ئه رکه قورسه یه سه رو شاناتاوه مه ن به یاگو ویم شانازیتا پنه کرو دیسان پیروز بووبه رده وامه بیده

  • محمد کریمی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    تبریک به سایت مردمی سلام پاوه کاک فرهاد صالحی وهمکاران عزیز ایشان

  • کیوان لطفی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت کاک فرهاد عزیز و تمامی همکاران پرتلاش شان من هم به نوبه خود چهار ساله شدن سلام پاوه رو تبریک عرض میکنم و کنار مردم بودن و صدای مردم بودنتان را می ستایم.

  • Shayesteh fathi در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    بە امید موفقیت های بیشتر و سپاس و تقدیر فراوان برای عزیزانی کە از گوشە های مختلف دست بە دست هم دادن و بە سایت جهت اطلاع رسانی در حد توان کمک کردند.
    استوار باشید.

  • بهروز شفيعي در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    دوستان خوبم خوبان دنیا در اندکی زمانی از بزرگان شدند و اکنون شما عزیزان ۴ سال خالصانه و در راه رضای خدا قدم برمیدارید . مایه افتخار است در کنار هم هستیم و سالروزتان مبارک

  • ئیبراهیم شه‌مس در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    دۆسی وه‌شه‌سیا کاکه‌ فه‌رهاد ساڵحی. فره‌ وه‌شحاڵه‌نا و شانازی که‌روو که‌ چوار ساڵێن ڕوه‌کاو وێم ‌ به‌ ئه‌وه‌ وانای هه‌واڵه‌ کۆمه‌ڵایه‌تی، ئابووری، سیاسی، فه‌رهه‌نگی و ئه‌ده‌بیه‌کاو سایته‌ جوانه‌که‌و سه‌لام پاوه‌ی ده‌س پنه‌ که‌روو. به‌ ڕاسی ئه‌چی چوار ساڵه‌نه‌ گه‌وره‌ته‌رین خزمه‌تی فه‌رهه‌نگیتا به‌ پاوه‌ و هه‌ورامانی که‌رده‌ن.
    زه‌حمه‌توو ڕاپۆرته‌ زه‌ریفه‌کاتا سه‌روو مه‌راسمه‌ فه‌رهه‌نگیه‌کاو مۆئه‌سێسه‌و نه‌سیموو فه‌رهه‌نگوو هه‌ورامانی ئینا وه‌روو چه‌ماماوه‌ و ئانه‌ که‌ جار و باریچ وتاره‌کاو من جه‌ ئی سایته‌ ئازیزه‌نه‌ په‌خشێ باوه‌، په‌ی من ئه‌وپه‌ڕوو شانازیه‌ن. فره‌ فره‌ سپاستا که‌روو؛ مه‌باره‌ک باذی ماچوو و جه‌ خوذایم ته‌ڵه‌با مانیایتا ئه‌وه‌ سیای بۆ. ده‌سوه‌شی دۆسی ئازیزیم کاکه‌ سۆهه‌یبیچ که‌روو که‌ ئه‌چی چوار ساڵه‌نه‌ دایمه‌ یار و هامڕاتا بیه‌ن . ئیشه‌ڵڵا سایتوو سه‌لام پاوه‌ی په‌ی دایمه‌ی سه‌رفه‌راز و به‌رقه‌رار بۆ.

  • هیوا احمدی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    با تشکر از مدیریت و تمامی خبرنگاران سایت خبری تحلیلی سلام پاوه و با آرزوی موفقیت برای این پایگاه خبری.???