پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:50

رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید پاوه معرفی شد/عکس

رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید پاوه معرفی شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز طی آئینی شعبان یوسفی پور  به عنوان رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید پاوه معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز با حضور فرماندار و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه و شیرزاد سلیمانی مسئول ارزیابی استان در محل دفتر فرماندار پاوه رئیس جدید صندوق کارآفرینی […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز طی آئینی شعبان یوسفی پور  به عنوان رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید پاوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز با حضور فرماندار و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه و شیرزاد سلیمانی مسئول ارزیابی استان در محل دفتر فرماندار پاوه رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید پاوه معرفی شد .

مسعود خاکسار

در این نشست مسعود خاکسار مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه با بیان موفقیتهای این صندوق در سطح شهرستان پاوه گفت : خوشبختانه با تلاشهای پرسنل خدوم صندوق و مساعدتها و همراهی فرماندار گرامی صندوق کارآفرینی امید پاوه رتبه اول پرداخت تسهیلات و اشتغال زایی را در سال ۹۵ در  سطح استان داشته است.

 

وی با تقدیر از رستگار بیابانی پور رئیس سابق صندوق کار آفرینی امید پاوه گفت : بدون شک تلاشهای آقای بیابانی پور در موفقیت صندوق نقش زیادی داشته است و قطعا جایگزین وی نیز  وظیفه خطیر تری دارد و توانمند و عملگراتر می باشد.

 

خاکسار سپس با اشاره به اینکه در هرگوشه از شهرستان آثاری از فعالیتهای اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید مشاهده می شود گفت : در ۵ ماه اول سال ۱۳۹۶ نیز پاوه رتبه اول پرداخت تسهیلات را در استان دارد و قطعا این پرداختها در گوشه گوشه این شهرستان برای اشتغال زایی نقش داشته است.

 

پرویز ایده پور نیز در سخنانی به تمجید از رستگار بیابانی پور رئیس سابق صندوق کارآفرینی امید پرداخت و گفت : بالاترین جلسات تشکیل داده شده در شهرستان پاوه مربوط به کارگروه اشتغال بوده است و آقای بیابانی پور یکی از ارکان این سیستم در موفقیت های اشتغالزایی و توسعه مشاغل برای روستائیان بوده است .

 

وی آگاهی و تنویر افکار عمومی را در شهرستان پاوه نقطه قوت مردم این منطقه دانست و گفت : راز موفقیت طرحهای اشتغال زایی در شهرستان پاوه و بخصوص طرحهای روستایی حضور متداوم دهیاران روستاها در جلسات کارگروه اشتغال است .

 

در ادامه طی حکمی از سوی مسعود خاکسار مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه شعبان یوسفی پور به عنوان رئیس جدید این صندوق معرفی شد.

 

 گفتنی است رستگار بیابانی پور طی حکمی رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان جوانرود شد و شعبان یوسفی پور با سابقه ای بیش از ۱۰ سال و از کارشناسان با اخلاق این صندوق نیز جایگزین وی  شد .

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می دانیم از زحمات و تلاشهای رستگار بیابانی پور رئیس سابق صندوق کار آفرینی امید پاوه قدردانی و تشکر کنیم و برای شعبان یوسفی پور رئیس جدید این صندوق آرزوی موفقیت را داشته باشیم .

خبرنگار : فرهاد صالحی 

 

 

 

 

 

 

 

مسعود خاکسار

 

 

 

یک پاسخ برای “رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید پاوه معرفی شد/عکس

  • امیر حاتمی در تاریخ مرداد 29, 1396 گفت:

    انتصاب به جا وشایسته جناب آقای یوسفی پور را به ایشان تبریک عرض نموده وآرزوی سر بلندی وسر فرازی را برای ایشان از خداوند متعال خواستارم وامید وارم در خدمت رسانی به ای شهرستان موفق وسر بلند باشند واز زحمات چندین ساله آقای بیابانی که واقعا فردی شایسته ولایق بودند تشکر وقدر دانی می نمایم