ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:40

ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه افتتاح شد/عکس

ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه افتتاح شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاح ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه با حضور امام جمعه پاوه،فرماندار و بخشدار مرکزی،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه،فرمانده نیروی انتظامی،جانشین هنگ مرزی،منتخبین شورای اسلامی شهر پاوه،جمعی از روسای شورای اداری،کسبه و بازاریان برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در سخنانی اعلام کرد:امروز پس از سه […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاح ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه با حضور امام جمعه پاوه،فرماندار و بخشدار مرکزی،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه،فرمانده نیروی انتظامی،جانشین هنگ مرزی،منتخبین شورای اسلامی شهر پاوه،جمعی از روسای شورای اداری،کسبه و بازاریان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در سخنانی اعلام کرد:امروز پس از سه دهه شاهد افتتاح ساختمان جدید اتاق اصناف هستیم که حاصل زحمات و تلاشهای همه جانبه مجموعه اداره صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان پاوه و اعضای هیئت رئیسه بوده است.

 

مهندس بهروز شفیعی افزود:ساختمان جدید در دو طبقه و جمعا با ۱۳۰ متر زیربنا با هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیون تومان بازسازی شده است.

 

شفیعی افزود:اگر بخواهیم در خصوص اهمیت جایگاه اتاق اصناف و اتحادیه صنفی سخن بگوییم کافی است بدانیم که سازمان های صنفی متولیان و سازمان دهنده قشری هستند که بیشترین نقش در عرصه های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی دارند.

 

وی افزود:اصناف نهادی غیر انتفاعی است که مالکان اصلی آن بازاریان هستندکه از این نظر فعالیت مطلوب و تحسین برانگیزی اتاق اصناف شهرستان پاوه داشته است.

 

گفتنی است که اتاق اصناف شهرستان پاوه با ۱۵ اتحادیه صنفی و تعداد ۳۰۰۰ پروانه کسب فعال در حال فعالیت صنفی می باشند.

6 پاسخ برای “ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان پاوه افتتاح شد/عکس

  • بازاری در تاریخ مرداد 26, 1396 گفت:

    سلام خدمت زحمت کشان اتاق اصناف شهرستان پاوه کلیه کارکنان و علل خصوص آقای شفیعی عزیز و محترم و بازرسان همیشه زحمت کش اتاق اصناف که الحق وانصاف شب و روز کار میکنن و به کلیه دست اندرکاران و کارکنان اصناف خسته نباشید و دست مریضی میگیم که همیشه موفق باشید انشالله

  • متین پیرصنعان در تاریخ مرداد 23, 1396 گفت:

    با سلام ودرود خدمت تمامی زحمت کشان اتاق اصناف بخصوص جناب اقای شفیعی همیشه موفق باشید

  • فریبرزعارفی در تاریخ مرداد 23, 1396 گفت:

    عرض سلام وادب و احترام خدمت دوستان اداره اصناف پاوه بخصوص کاک بهروزشفیعی ایشان انسان دلسوز، ساعی هستن موفق وسربلندباشید

  • پاوه در تاریخ مرداد 23, 1396 گفت:

    سلام و عرض ادب و احترام و سپاس خداوند بزرگ و والا بخاطر این چنین مسئول دلسوز و لایق و از خداوند منان خواهان و خواستار چنین مسیولین دلسوزی در شهر باشیم که الحق وانصاف آقای بهروز شفیعی فرد لایق و توانمندی هستند که انشالله در تمامی مراحل زندگی موفق باشید

  • بازاری در تاریخ مرداد 23, 1396 گفت:

    زنده باد بهروز شفیعی همیشه موفق باشی انشالله

  • نسیم منوچهری در تاریخ مرداد 23, 1396 گفت:

    با سلام و درود بر تمامی دوستان و زحمت کشان اتاق اصناف بخصوص جناب شفیعی امیدوارم در تمامی امورات موفق و سربلند باشید.