ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:48

فراخوان چهارمین همایش داستان کوتاهی هورامی در پاوه

فراخوان چهارمین همایش داستان کوتاهی هورامی در پاوه

به گزارش سلام پاوه:مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ادبی نسیم فرهنگ هورامان اعلام کرد:چهارمین همایش ادبی تخصصی«داستان کوتاه هورامی»روز ۲۷ شهریور ماه امسال توسط موسسه فرهنگی هنری نسیم فرهنگ هورامان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار می گردد.   ابراهیم شمس در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:چهارمین همایش ادبی تخصصی«داستان کوتاه […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ادبی نسیم فرهنگ هورامان اعلام کرد:چهارمین همایش ادبی تخصصی«داستان کوتاه هورامی»روز ۲۷ شهریور ماه امسال توسط موسسه فرهنگی هنری نسیم فرهنگ هورامان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار می گردد.ابراهیم شمس

 

ابراهیم شمس در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:چهارمین همایش ادبی تخصصی«داستان کوتاه هورامی»با موضوع آزاد در ۲۷شهریور ماه سال جاری برای علاقه مندان به شعر و داستان کوتاه هورامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

 

وی افزود:در این همایش هر شرکت ‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر را به دبیرخانه این همایش ارسال کند که در آثار ارسالی نباید در همایشها،جشنواره‌ها یا مسابقه‌های دیگر شرکت داده شده باشدبر اساس این فراخوان،آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ می باشد.

 

لازم به یاد آوری است در مراسم پایانی همایش که در روز دوشنبه مورخه۱۳۹۶/۰۶/۲۷ برگزار خواهد شد،برگزیدگان معرفی و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

علاقمندان جهت حضور بهتر در این همایش ضمن مراجعه به وبلاگ و گروه تلگرامی زیر و کسب اطلاعات،از طریق ایمیل به آدرس زیر مراجعه و ضمن اطلاع از جزئیات آن،فرم شناسنامه برای شرکت در این همایش را تکمیل نمایند.

 آدرس وبلاگ:http://dastanhawrami4.blogfa.com

 آدرس تلگرام همایش:https://t.me/joinchat/CCY5Og3DBVA4rcZdbi96fg

آدرس الکترونیکی همایش:sarkav44@yahoo.com