پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 03:21

پاوه به عنوان دومین شهر بدون گدای کشور امسال معرفی میشود

پاوه به عنوان دومین شهر بدون گدای کشور امسال معرفی میشود

به گزارش سلام پاوه :مدیرعامل مؤسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه گفت: این مؤسسه با همکاری و مشارکت خیران و مردم سخاوت مند پاوه و همراهی نهادهای حمایتی بزودی شهر پاوه را به عنوان دومین شهر بدون گدای کشور بعد از تبریز معرفی خواهد کرد. دکتر جهانگیر ولدبیگی روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران […]

به گزارش سلام پاوه :مدیرعامل مؤسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه گفت: این مؤسسه با همکاری و مشارکت خیران و مردم سخاوت مند پاوه و همراهی نهادهای حمایتی بزودی شهر پاوه را به عنوان دومین شهر بدون گدای کشور بعد از تبریز معرفی خواهد کرد.

دکتر جهانگیر ولدبیگی روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه پاوه افزود: تمام تلاش ما جلوگیری منطقی از تکدی گری در شهر پاوه است تا ضمن حفظ شخصیت و کرامت افراد، لقب ارزشمند شهر بدون گدا به دیگر افتخارات این سرزمین افزوده شود.

وی اظهار کرد: پاوه برخلاف تبریز که بیشترین زیرساخت های اشتغال را داراست، فقط همت و سخاوت مردمش را دارد و در کنار این مهم عزت و کرامت نیازمندان شهرستان است که حاضر به گدائی نمی شوند و اگر گدائی هم وجود دارد از دیگر نقاط به پاوه آمده است.

ولدبیگی افزود: بیشتر مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی های لازم با مسئولان شهرستان انجام گرفته و انشاالله با ثبت قانونی موضوع و صدور مجوزهای لازم در مراسم جشنی رسما پاوه را به عنوان دومین شهر بدون گدای کشور معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار، نقش خبرنگاران را در آگاهی بخشی به مردم و خیران برای حمایت از مؤسسه خیریه صلاح الدین ایوبی مهم و حائز اهمیت دانست و بخش عظیمی از موفقیت مؤسسه را مرهون این اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عنوان کرد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه، رسالت موسسه را شناسایی و کمک به نیازمندان واقعی جامعه با حفظ شأن و شخصیت و کرامت آنها عنوان کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۷۰۰ نیازمند واقعی زیرپوشش مؤسسه صلاح الدین ایوبی هستند.

ولدبیگی گفت: افراد زیرپوشش شامل خانواده های بی بضاعت، دانش آموزان، دانشجویان و ایتام هستند که در ماه بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در قالب وجوه نقد، سبد کالا و لباس و لوازم التحریر به آنها کمک می شود.

در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای لوح  و یک جلد قرآن مجید قدردانی شد.

خبرنگار : محمد هادی زامیاد

 

موسسه صلاح الدین ایوبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موسسه صلاح الدین ایوبی