چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 18:09

دانش آموز پاوه ای مدال طلای کشتی قهرمانی کشور را بر گردن آویخت

دانش آموز پاوه ای مدال طلای کشتی قهرمانی کشور را بر گردن آویخت

به گزارش سلام پاوه:دانش آموز پاوه ای در بیست و سومین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی دانش آموزان کشور به مقام اول رسید. به گزارش خبرنگارسلام پاوه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاوه،آریز رحیمی نوجوان شایسته پاوه ای در بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشتی آزاد دانش آموزان […]

به گزارش سلام پاوه:دانش آموز پاوه ای در بیست و سومین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی دانش آموزان کشور به مقام اول رسید.

به گزارش خبرنگارسلام پاوه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاوه،آریز رحیمی نوجوان شایسته پاوه ای در بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشتی آزاد دانش آموزان پسر فاتح مدال طلای وزن ۴۲ کیلوگرم شد.

در این دوره از رقابت ها آریز رحیمی دانش آموز دبیرستان متوسطه اول حضرت فاروق اعظم به مربی گری حمید فهیمی با پشت سرگذاشتن حریفانی از خوزستان، لرستان، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی بدون از دست دادن یک امتیز با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

گفتنی است بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشتی آزاد دانش آموزان پسر با حضور ۲۶ کشتی گیر در وزن ۴۲ کیلوگرم به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

یک پاسخ برای “دانش آموز پاوه ای مدال طلای کشتی قهرمانی کشور را بر گردن آویخت

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 21, 1396 گفت:

    با تبریک به آریز عزیر و خانواده محترم و مربی زحمتکش ایشان.
    راستش این موفقیت ربطی به مختار برزگر ندارد و لذا مصادره آن به نفع مقاصد سیاسی و در جهت توجیه ضعف نتایج امتحانات نهایی و کنکور اصلا پسندیده نیست.
    این خادم فرهنگیان!!!!!!!!!!!!به مناسبات دیگر پیام بفرستند.