ج 31 فروردین 1403 ساعت 08:45

مراسم‌ روز خبرنگار درجوانرود برگزار شد / عکس

مراسم‌ روز خبرنگار درجوانرود برگزار شد / عکس

به گزارش سلام پاوه : مراسم روز خبرنگار با حضور مسئولان شهرستان، اصحاب رسانه و خبرنگاران محلی در جوانرود برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از جوانرود، مراسم روز خبرنگار با حضور جمعی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران محلی، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئول اداره فرهنگ و ارشاد جوانرود، صبح پنجشنبه […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم روز خبرنگار با حضور مسئولان شهرستان، اصحاب رسانه و خبرنگاران محلی در جوانرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از جوانرود، مراسم روز خبرنگار با حضور جمعی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران محلی، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئول اداره فرهنگ و ارشاد جوانرود، صبح پنجشنبه ۱۹مرداد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جوانرود برگزار شد.مراسم روز خبرنگار در جوانرود

 

فرماندار شهرستان جوانرود،ضمن تقدیر از تلاش فعالان رسانه ای در انعکاس اخبار و رویدادها،اظهار داشت:به جرأت می توان گفت اصحاب رسانه طی این مدت که بنده در این شهرستان خدمت می نمایم، عملکرد قابل قبولی داشته اند و اگر بخواهیم آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم،قطعا نمره ی قبولی می گیرند.

 

آرش لهونی افزود : ضرورت دارد کلیه ی مدیران دولتی درسطح شهرستان، تعامل مناسبی با خبرنگاران داشته باشند و جهت تحقق عملی این مهم و پاسخگو بودن در قبال مردم و رسانه ها، به عنوان فرماندار شهرستان،آمادگی خویش را برای برگزاری نشست رسانه ای در کمتر از یک ماه آینده اعلام می نمایم.

 

وی تصریح کرد : فعالان رسانه ای در هر جامعه ای، قشر فرهیخته ی آن جامعه محسوب می شوند و ضمن‌ ارج نهادن به کار ذاتی واصلی آنان که همانا نقد و بازتاب دادن واقعیت ها و کاستی های جامعه است،شایسته است نقاط قوت وامید بخش را نیز انعکاس دهند.مراسم روز خبرنگار در جوانرود

 

لهونی افزود: ما به فضای باز در جامعه معتقدیم و در همین راستا از فعالیت کانال ها و گروههای تلگرامی درسطح شهرستان جهت اطلاع رسانی و نقد و نظارت روندهای موجود،استقبال می نماییم اما شایسته است حریم ها رعایت شود و از توهین و تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی پرهیز شود.

 

وی ضمن پذیرش کاستی های موجود در بخش فرهنگی شهرستان،اظهار داشت: جهت رونق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی،بهتر است از طریق کمیسیون فرهنگی شورای شهر اقدام شود و به کمک کارشناسان مسائل فرهنگی،برنامه ی جامعه سالانه‌ تدوین ودرطی سال اجرا و عملیاتی شود.

 

فرماندار شهرستان جوانرود افزود :از نقاط قوت شهرستان،می توان به افزایش مجوز تأسیس نهادهای مردم نهاد از یک تشکل به هشت تشکل طی سه سال گذشته اشاره نمود که تشکل های دیگری هم در شرف کسب مجوز تأسیس اند.مراسم روز خبرنگار در جوانرود

 

دراین مراسم که بیشتر شبیه نشستی هم اندیشی بود فعالان رسانه ای این فرصت را یافتند به بیان دیدگاه ها بپردازند.

جمعی از حضار به وضعیت نامطلوب فعالیت های فرهنگی درسطح شهرستان اشاره کردند و خواستار این شدند متولیان امر به ویژه مسئول اداره فرهنگ و ارشاد، با ارائه ی برنامه ای مدونی سالانه، شهرستان را ازاین رکود و نابسامانی خارج سازند.

عده ای از فعالان رسانه ای به تلاش آقای لهونی فرماندار شهرستان بابت تلاش برای فراهم بودن شرایطی امن برای کاربران فضای مجازی و حمایت از گروههای تلگرامی شناسنامه دار و فعال منطقه اشاره کردند و آنرا ارج نهادند.

در ادامه همچنین از تلاش کسانی که سعی دارند این فضاها را برای فعالان مدنی نا امن کنند و عرصه را بر منتقدان تنگ کنند،انتقاد شد.
از سویی طیفی از فعالان فضای مجازی به گروههای تلگرامی بدون چارچوب انتقاد کردند و خواستار این شدند اجازه داده نشود به سبب سهل انگاری ادمین ها و اداره کنندگان این گروهها، اشخاص حقیقی و حقوقی مورد تخریب قرار گیرند.

گفتنی است دراین مراسم از سوی فرماندار،شهردار و اعضای شورای شهر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای حاضر در سالن تقدیر به عمل آمد.

 

 

مراسم روز خبرنگار در جوانرود

2 پاسخ برای “مراسم‌ روز خبرنگار درجوانرود برگزار شد / عکس

  • ماكوان در تاریخ مرداد 23, 1396 گفت:

    کاکه ارش انشاالله برای پست های بالاتر، جناب عالی بیشتر از اینها رو لایقی.
    خدارو شکر مردم شریف جوانرود هم قدردان هستن .تبریک فراوان هم به مردم جوانرود هم به جناب عالی خدا حفظت کنه هه چی تمامی بخدا

  • ناشناس در تاریخ مرداد 20, 1396 گفت:

    ماشالله به این فرماندار باشخصیت و خوشتیپ…