ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:09

کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان پاوه به زمین زده شد

کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان پاوه به زمین زده شد

به گزارش سلام پاوه : در مراسمی کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان پاوه با حضور امام جمعه ،جمعی از مسئولان ،خیرین پاوه و مدیرکل پزشکی قانونی استان به زمین زده شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای کرمانشاه : در مراسمی کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : در مراسمی کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان پاوه با حضور امام جمعه ،جمعی از مسئولان ،خیرین پاوه و مدیرکل پزشکی قانونی استان به زمین زده شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای کرمانشاه : در مراسمی کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان پاوه با حضور امام جمعه وجمعی از مسئولان وخیرین پاوه ومدیرکل پزشکی قانونی استان به زمین زده شد. در این مراسم ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه پاوه با بیان اینکه این اقدام منشائ خدمات ارزند ه ای برای مردم شهرستان است افزود: با احداث این ساختمان واستقرار پزشکی قانونی از تردد خطرات ناشی ازآن وهزینه‌های فراوان مردم برای ایاب وذهاب به مرکز استان کاسته خواهد شد که منشاء خیر وخدمت است.
ماموستا ملا قادرقادری با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری در شهرستان پاوه به دو طرح مرکز تخصصی در مانی سپاه و ساختمان پزشکی قانونی اشاره کرد وگفت: این اقدامات نشانه علاقه مندی مسئولان نظام به این مردم است و مردم ما هم با حضور همراه با ثبات قدمی در تمامی عرصه‌ها هیچگاه به دشمنان اجازه نداده ونخواهند داد که فاصله‌ای بین آنان ونظام جمهوری اسلامی ایجاد کنند.
در ادامه این مراسم کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی توسط مدیرکل پزشکی قانونی استان به زمین زده شد.
این ساختمان با ۲۸۶ متر مربع در دو طبقه احداث می‌شود که زمین آن اهدائی از سوی هیات امنای قبرستانهای شهرستان و همکاری شورای اسلامی وشهرداری پاوه بوده است.
همچنین اعتبار احداث این ساختمان توسط مردم وخیرین شهرستان تأمین میشود

 

یک پاسخ برای “کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان پاوه به زمین زده شد

  • ناشناس در تاریخ مرداد 19, 1396 گفت:

    سلام مبارک باشد انشالله فقط کلنگ زنی نباشد این ساختمان تکمیل شود مانده دیگرطرحها طول نکشد وگم نشود ماننده درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پاوه که درهفته مبارک دولت درشهریوارماه و۹۳ کلنگ آن به زمین زده شد ولی تابه امروز ازطرف سازمان تامین اجتماعی هیچ اقدام مثبتی صورت نگرفته است چرا؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!