پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:16

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در کرمانشاه برگزار شد/تصاویر

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در کرمانشاه برگزار شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:مراسم بزرگداشت روز خبرنگار باحضور اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی استان کرمانشاه شامگاه سه شنبه در یکی از تالارهای خصوصی شهر کرمانشاه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:استاندار کرمانشاه در این مراسم خبرنگاری را جز مشاغل مقدس دانست و با بیان اینکه خبرنگار استحقاق تکریم و بزرگداشت را […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم بزرگداشت روز خبرنگار باحضور اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی استان کرمانشاه شامگاه سه شنبه در یکی از تالارهای خصوصی شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:استاندار کرمانشاه در این مراسم خبرنگاری را جز مشاغل مقدس دانست و با بیان اینکه خبرنگار استحقاق تکریم و بزرگداشت را دارد،گفت: خبرنگاری شغلی شرافتمندانه است،شغلی که وظیفه اصلی آن کمک به تعالی انسان ها و اصلاح اندیشه،بینش و رفتار انسان ها است اهمیتی چند برابر پیدا خواهد کرد.

 

اسدالله رازانی افتتاح کارخانه ایران خودرو و ورود قطار به استان کرمانشاه را از موفقیت های بزرگ استان کرمانشاه در روزهای اخیر عنوان کرد و افزود:کرمانشاه برای رسیدن به توسعه راه بسیاری پیش رو دارد که در این راه باید خبرنگاران فعالیت بسیار داشته باشند.

 

رازانی با بیان اینکه نباید فضای یاس را در جامعه حاکم کرد، اظهارداشت:باید جوانان ما خود را تقویت کنند تا بتوانند در جامعه به خوبی نقش ایفا کنند،که در این راستا رسانه ها و خبرنگاران با انتقال واقعیت ها به جامعه به ویژه نسل جوان اهمیت بسزایی در ایجاد امید در جامعه دارند.

 

حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ادامه این مراسم با اشاره به برگزاری آیینهای مختلف تجلیل از خبرنگاران در تمامی شهرستان های استان، از برگزاری برنامه ها و جشنواره های مختلف ملی و بین الملل در آینده در شهرستان ها خبر داد.

 

فریدون معتمدیان رییس خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه مطبوعات محلی نیازمند حمایت های همه جانبه مسئولان به ویژه استاندار است، افزود: باید مدیران و مسئولان استانی انتقاد پذیر باشند و فضا را برای فعالیت های رسانه ای فراهم کنند.

 

گفتنی است در این مراسم که به همت خانه مطبوعات و استانداری کرمانشاه برگزار شد از خبرنگاران استان کرمانشاه تجلیل شد.