ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:58

کودکان کانون پرورش فکری نوسود از خبرنگاران سلام پاوه تقدیر کردند/عکس

کودکان کانون پرورش فکری نوسود از خبرنگاران سلام پاوه تقدیر کردند/عکس

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام نمادین و ارزشمند به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار کودکان کانون پرورش فکری نوسود از خبرنگاران سلام پاوه تقدیر کردند. کیوان لطفی مدیر کانون پرورش فکری نوسود در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : فعالیت های کانون پرورش فکری نوسود به مناسبت روز خبرنگار بر […]

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام نمادین و ارزشمند به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار کودکان کانون پرورش فکری نوسود از خبرنگاران سلام پاوه تقدیر کردند.

کیوان لطفی مدیر کانون پرورش فکری نوسود در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : فعالیت های کانون پرورش فکری نوسود به مناسبت روز خبرنگار بر محور این روز بود.کودکان نوسودی

وی افزود: در همین راستا در ابتدای امروز اعضای کانون اقدام به برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع روز خبرنگار کردند و در ادامه اعضا با نوشته هایی که در دست داشتند روز خبرنگار را به خبرنگاران زحمتکش و بی توقع سایت سلام پاوه تبریک گفتند و از آنها بخاطر پوشش خبری همیشگی اخبار و فعالیتهای کانون تشکر کردند.

 

 پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم میدانیم از اقدام زیبای مجموعه اعضای کانون پرورش فکری نوسود در قدردانی از خبرنگاران و بخصوص همکاران در سلام پاوه از کودکان مهربان و معصوم نوسودی و مجموعه مدیریت این کانون قدردانی و تشکر نمائیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 پاسخ برای “کودکان کانون پرورش فکری نوسود از خبرنگاران سلام پاوه تقدیر کردند/عکس

  • کیوان لطفی در تاریخ مرداد 18, 1396 گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید.
    من هم به نوبه خود روز خبرنگار رو به خبرنگاران زحمتکش و بی توقع سایت سلام پاوه تبریک عرض میکنم.

  • کیوان لطفی در تاریخ مرداد 17, 1396 گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید.
    من هم به نوبه خود روز خبرنگار رو به خبرنگاران زحمتکش در سلام پاوه علی الخصوص کاک فرهاد عزیز تبریک عرض میکنم.