پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:45

طرح هجرت سه در قالب مرمت و بهسازی مدارس سطح شهرستان پاوه در حال اجراست

طرح هجرت سه در قالب مرمت و بهسازی مدارس سطح شهرستان پاوه در حال اجراست

به گزارش سلام پاوه:طرح هجرت سه در قالب مرمت و بهسازی مدارس سطح شهرستان با حضور ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان بسیجی در ۲۵ مدرسه شهری و روستایی درحال انجام است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:به منظور بررسی روند کار ونحوه اجرای طرح هجرت سه معاون فرماندارپاوه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیریت آموزش و پرورش […]

به گزارش سلام پاوه:طرح هجرت سه در قالب مرمت و بهسازی مدارس سطح شهرستان با حضور ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان بسیجی در ۲۵ مدرسه شهری و روستایی درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:به منظور بررسی روند کار ونحوه اجرای طرح هجرت سه معاون فرماندارپاوه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از اجرای این طرح در مدارس روستاهی چورژی و شمشیر بازدید کردند.

به هنگام این بازدید ها فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه گفت هر ساله طرح هجرت ۳ توسط حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه پاوه با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در تابستان در قالب تعمیر ومرمت وبازسازی مدارس در سطح  مدارس اجرا میشود.

سرهنگ بهشتی راد افزود:در این طرح دانش آموزان بسیجی  نسبت به رنگ آمیزی وزیباسازی مدارس وتعمیرات جزئی آنها اقدام میکنند.

وی افزود:امسال به حمایت های فرماندار ومعاون ایشان وهمراهی  آموزش وپرورش ،طرح هجرت سه به تعداد ۲۵۰۰ نفر روزکار با مشارکت ۱۳۰ دانش آموز و اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال در حال انجام واتمام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه تصریح کرد:تعهد ما در طرح هجرت امسال ۲۰ مدرسه بود که با حمایت فرماندار وافزایش اعتبارات از ۲۰ به ۳۰ میلیون تومان ما پنج مدرسه دیگر را نیز مشمول طرح قراردادیم وتعمیرات،بازسازی ورنگ آمیزی وزیبا سازی آنها را نیز انجام دادیم.

وی طرح هجرت را نتیجه وحاصل تلاش وزحمت چند نهاد ودانش آموزان بسیجی دانست وگفت آثار ارزنده این طرح همواره در جامعه ماندگار ویکی از مهمترین آثار آن علاوه بر بازسازی ونوسازی مدارس با کمترین هزینه واعتبار موجب مهارت افزایی دانش آموزان بسیجی شاغل در طرح به عنوان استاد کارهای ماهر وحاذقی میشود که درآینده  برای ایجاد اشتغال بعد از تحصیل به هیچ عنوان معطل نشوند. 

سرهنگ بهشتی راد یکی دیگر از آثار وفوائد طرح هجرت را تعمیق باورهای دینی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان عنوان کرد.

معاون فرماندارشهرستان پاوه با قدردانی از زحمات بسیج دانش آموزی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه و همراهی مدیریت آموزش وپرورش در اجرای این طرح گفت با توجه به بهره روری طرح باید از تداوم طرح در سالهای بعد حمایت بیشتری شود.

سید نجیب میرانی بابیان اینکه اجرای طرح منشا خیر و برکات برای شهرستان است افزود طرح هجرت سه علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها استاد کاران ماهری را میسازد که در آینده وبعد از اتمام تحصیل ما مشکلی برای اشتغال آنها نخواهیم داشت چون با توجه به مهارت آنها کار واشتغال برایشان فراهم است.