س 28 فروردین 1403 ساعت 18:27

درخشش گروه خانه دف هورامان پاوه در جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی/ عکس

درخشش گروه خانه دف هورامان پاوه در جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی/ عکس

به گزارش سلام پاوه : سومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی (هه تاو) از سری برنامه های موضوعی پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) روز یکشنبه در مجتمع فرهنگی، هنری فجر سنندج با معرفی نفرات برتر و کسب جایگاه سوم گروه خانه دف هورامان پاوه به پایان رسید.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سومین […]

به گزارش سلام پاوه : سومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی (هه تاو) از سری برنامه های موضوعی پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) روز یکشنبه در مجتمع فرهنگی، هنری فجر سنندج با معرفی نفرات برتر و کسب جایگاه سوم گروه خانه دف هورامان پاوه به پایان رسید.جشنواره رضوی مولودی خوانی

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سومین جشنواره سراسری رضوی “هه‌تاو” به مدت سه روز در خانه‌کُرد سنندج برگزار شد و پس از رقابت سه روزه، ظهر امروز با معرفی نفرات برتر منقبت‌خوان و گروه‌های برتر مولودی‌ خوانی و پیشکسوتان این عرصه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به کار خود پایان داد.

 

در بخش گروه مولودی خوانی،جایزه اول هیات داوران شامل لوح تقدیر،تندیس جشنواره و ۳۰ میلیون ریال به گروه اخوان از سنندج، جایزه دوم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و ۲۰ میلیون ریال به گروه نوای رحمت از سنندج و جایزه سوم نیز شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و ۱۰ میلیون ریال، به گروه هورامان از پاوه به سرپرستی شعیب بهرامی تعلق گرفت.

داوران این جشنواره را دکتر پیروز ارجمند رییس پیشین انجمن موسیقی ایران ،حمید حاصلی و مهدی احمدی رهبر ارکستر فلارمونیک سنندج برعهده داشته اند.

 

اسامی گروه خانه دف هورامان صهیب بهرامی،آریا محمدی،کیوان مساعد،سوران فیضی،لقمان خالدی و شعیب بهرامی

 

گفتنی است گروه هه و رامان یکی از گروه های خانه دف هورامان است که جدیدا مجوز های لازم را از وزارت ارشاد اسلامی دریافت و در پاوه شروع بکار کرده است .و در این جشنواره اولین مقام خود را کسب کرده است.

 

 

جشنواره رضوی مولودی خوانی

جشنواره رضوی مولودی خوانی

 

 

یک پاسخ برای “درخشش گروه خانه دف هورامان پاوه در جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی/ عکس

  • شهروند در تاریخ مرداد 9, 1396 گفت:

    گروه های اول و دوم واقعاً قوی بودند واقعاً مولودی خوانی رو باید از استان سنندج یاد گرفت